אחרי הצמד הענק שכבש: מה קרה לחשבון האינסטגרם של עומר אצילי?

איזו הצגה. אצילי | מאור אלקסלסי

את זה שכוכב מכבי חיפה הימם את יובנטוס עם שני שערים מטורפים כולנו יודעים, אך מה עלה בגורלו של כוכב האלופה ברשת החברתית הפופולרית? לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

עומר אצילי הלך לישון לפנות בוקר (רביעי) עם חיוך רחב על פניו לאחר שהימם את קבוצת הפאר האיטלקית, יובנטוס, והבקיע שני שערים שהביאו למכבי חיפה את אחד הניצחונות הגדולים שלה בכל הזמנים. כצפוי, כוכב האלופה לא הצליח להוריד את רף ההתרגשות מהערב הגדול שעבר עליו על כר הדשא, ותיעד את הגביע הקטן של "שחקן המשחק" בסטורי. לאחר שאבק הכוכבים מהמשחק הענק מעט שקע, מסתבר שגם מחוצה לו רשם החלוץ של ברק בכר הישג מרשים.

אצילי עבר את ה-100 אלף עוקבים באינסטגרם, כאשר בערב אחד התווספו לו אלפי עוקבים, ביניהם לא מעט איטלקים אחרי התצוגה שנתן מול הגברת הזקנה. הכדורגלן בן ה-29 הצטרף למועדון המאה אלף, אליו שייכים כדורגלנים כמו: ערן זהבי, מנור סולומון, ניר ביטון וליאל עבדה, והוכיח שהוא לא מעניין רק בביצועי המשחק שלו, אלא גם בגזרת הרשתות החברתיות. בהתאם לכך, גם לאשתו אור עלה אתמול מניין העוקבים והיא הגיעה ל-14 אלף איש שזכו לראות את הסטוריז ששיתפה "מהערב הקסום" בחסות בעלה. 

הסטורי של עומר אצילי | צילום: אינסטגרם
הסטורי של אור אצילי | צילום: אינסטגרם
הסטורי של סאן מנחם | צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי