ביקור יוקרתי: מיהו הכוכב הגדול שהצליח לרגש את מסי וניימאר בפריז?

ליאו מסי ואנטונלה רוקוזו | צילום: אינסטגרם

פריז סן ז'רמן כבר הוגדרה על ידי רבים כקבוצה של כוכבים, כאשר היא מציגה בסגל כמה מהשחקנים הבכירים בעולם. בסיומו של משחק ליגת האלופות האחרון, היה זה דווקא 'סטאר' מתחום אחר שגנב את ההצגה

(גודל טקסט)

בזמן שמכבי חיפה היממה אמש (שלישי) את יובנטוס וניצחה אותה 0:2 במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות, סיימה פריז סן ז'רמן בתיקו 1:1 מול בנפיקה במשחק המקביל בבית. היכולת על כר הדשא הייתה מעט מאכזבת, אך ביציע הכבוד קיבלנו אורח מיוחד, כזה שהצליח להרים את המורל של שחקני אלופת צרפת.

תאמינו למדור שלא בכל יום זוכים לראות את ליאו מסי משתף סטורי בפני 365 מיליון (!) העוקבים שלו. למעשה, הפרעוש לא ממש פעיל בכל הנוגע לשיתופים והעלאות, אבל אתמול הייתה לו סיבה טובה לחרוג ממנהגו, כשפגש את השחקן הבריטי הסופר מפורסם קיט הרינגטון.

הרינגטון, המוכר בעיקר בזכות דמותו של "ג'ון סנואו" אותה גילם בשמונה עונות של הסדרה המוצלחת "משחקי הכס", הגיע לצפות במשחק אתמול בפארק דה פראנס. 'מלך הצפון' הגיע לביקור בחדר ההלבשה של כמה מהכדורגלנים הבכירים בעולם, ומסתבר שהם יותר משמחו לראות את השחקן האהוב. מסי ואשתו אנטונלה רוקוזו התרגשו כאשר הצטלמו איתו יחד, והחיוך הענק על פניהם למעשה מספר את הכל. השניים ידועים כמעריצים גדולים של הסדרה המדוברת, כפי שהארגנטינאית שיתפה בזמנו בסטורי שלה. במהלך המפגש, אשת הכדורגלן לא תייגה את הרינגטון עצמו, אלא הסתפקה בציון שם הדמות שלו בסדרה כשכתבה: "אדון מפקד, ג'ון סנואו".

אנטונלה תייגה את בעלה, אשר שיתף את הסטורי ממש באותה דקה, מה שבהחלט נחשב לאירוע נדיר. בנוסף אליהם, גם ניימאר, שאמר לא פעם בראיונות איתו שמשחקי הכס היא אחת הסדרות האהובות עליו בכל הזמנים, שיתף תמונה עם השחקן הבריטי וכתב: "היה נעים לפגוש אותך קיט". גם הוא 'שכח' לתייג את הרינגטון, אבל לפחות כתב את שמו כמו שצריך. אגב, רק תתארו לכם מה יכול היה לקרות ל-3.2 מיליון העוקבים שלו, אם גם מסי וניימאר היו מועילים בטובם לתייג את השחקן הבריטי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי