אשת הליגיונר חושפת בכאב: "סיפור קשוח שנשאר אצלי כטראומה גדולה"

ליאן קליימן | צילום: אינסטגרם

שנתיים וחצי לאחר האירוע המטלטל שחוותה, אשתו של השוער המוערך בחרה לשתף בתחושות הקשות על מנת להעביר מסר חשוב: "יש דרך (לתפקד) והיא מצילה חיים"

(גודל טקסט)

בעידן הפייק-ניוז, בטח ברשתות החברתיות, יש חשיבות עצומה לכנות ואותנטיות. אם תשאלו את המדור, זה הדבר שהופך את הנעקב להכי אמיתי אל מול הקהל שלו. לשמחתנו, יש לפחות אחת אשר עונה להגדרה הזאת בכדורגל הישראלי. מדובר באישה שלא פוחדת לדבר ולשתף, אחת שמביאה את עצמה כמו שהיא במאת האחוזים. ליאן קליימן, אשתו של שוער וולוס היוונית, בוריס קליימן, תמיד אומרת את אשר על ליבה, ובוחרת להציג בחשבון האינסטגרם שלה גם את הצד הפחות פוטוגני של החיים. הפעם, היא החליטה לשתף את עוקביה בסיפור לא פשוט שעבר עליה.

לקליימנים שלושה ילדים יפייפים: אריאן, סליני ורומיאו, שיחד עם ההורים מציגים תמונה של משפחה מושלמת. ובכל זאת, ליאן החליטה לשתף את 24 אלף העוקבים שלה ברשת החברתית בסיפור שמעולם לא חשפה, 'סיפור קשוח שגרם לחרדה גדולה'. אשת הכדורגלן כתבה: "אני חושבת שבמשך שנה שלמה לא הייתי באמת שמחה", פתחה את דבריה, "לפני שנתיים וחצי ילדתי את סליני שלי, לידה טבעית ומהממת. הגענו הביתה, בוריס נסע לסידורים ואני הייתי עם אמא שלי וסליני. הכל היה בסדר, עד שתוך כדי שאני מחליפה לה היא מתחילה להיחנק".

הסטורי של ליאן קליימן | צילום: אינסטגרם
הסטורי של ליאן קליימן | צילום: אינסטגרם

קליימן הוסיפה: "סליני התחילה להכחיל ואחרי כמה שניות היא הפכה להיות שחורה. ממש כמו שאתם מדמיינים, צבע שחור, לא כל כך הגיבה, ממש נחנקה. התקשרתי לאמבולנס ודפקתי בדלת לשכנה שלי, שלמזלי היא פיזיותרפיסטית, והיא פשוט הצילה לי את סליני". לסיכום האירוע הקשה, פנתה לעוקבים באופן ישיר: "למה אני משתפת אתכם בזה? וזה לא קל לי בכלל, הסיפור הזה נשאר אצלי כטראומה מאוד גדולה. לא רציתי לדבר על זה, אבל זה לא באמת עזב אותי. אנחנו חייבים לדעת לתפקד במצבים כאלו. יש דרך והיא מצילה חיים", הבהירה ליאן לאחר השיתוף האמיץ.

ליאן וסליני קליימן | צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי