"סקס זה החיים, אנחנו עושים כל יום": אשתו של כוכב פ.ס.ז' חושפת הכל

פילאר רוביו | צילום: אינסטגרם

במהלך ראיון טלוויזיוני במולדתה, שיתפה אשת הכדורגלן בפרטים אינטימיים ביותר מחדר המיטות של הזוג הפוטוגני, וסיפקה אמירות אשר לא משאירות הרבה מקום לדמיון

(גודל טקסט)

פילאר רוביו, מגישת הטלוויזיה הספרדיה ואשתו הפצצה של סרחיו ראמוס, החליטה לפתוח את הפה ולעורר סערה באירופה. מדוע? אולי משום שבחרה, בגיל 44 וכאמא לארבעה ילדים, לשתף בפרטים אינטימיים מחדר השינה שלה ושל בלם פריז סן ז'רמן. במהלך ראיון טלוויזיוני עימה, חשפה רוביו את תדירות קיום יחסי המין שלה עם בעלה הכדורגלן: "אנחנו עושים את זה בכל יום, חוץ מהימים בהם אני צריכה להיות במדריד".

פילאר הרחיבה בנושא: "היום למשל, הודות לך, אני לא יכולה לעשות את זה ", אמרה אשת הכדורגלן למראיין הספרדי, וגרמה לכל הקהל באולפן לצחוק. היא חשפה פרטים מאוד אינטימיים, אך עשתה את זה בחיוך ובכלל נראה כי מתייחסת לעניין בקלילות. פילאר הסבירה שהיא מרגישה צורך "לתת לסרחיו סיבה להישאר בבית ולא לחפש את זה בשום מקום אחר". כשהמראיין ההמום שאל כיצד זה מסתדר עם ארבעה בנים קטנים בבית, השיבה: "הילדים שלנו ישנים במיטות ב-21:30, סקס זה החיים".

אשת הכדורגלן טוענת שהילדים לא השפיעו על חיי המין שלהם בכלל. בתגובה לשאלה נוספת של המראיין הספרדי, היא החזירה את הנושא אליו כששאלה אותו באסרטיביות על חיי הסקס שלו ושל אשתו. בכל זאת, היא יודעת את העבודה! עוד נתון ששיתפה והצליח להותיר את אנשי התוכנית המומים פעם נוספת, הוא שכרגע יש לה בחשבון הבנק 46 אלף יורו בלבד. כזכור, מדובר בזוג ששווה מיליונים על גבי מיליונים, ולכן חידדה: "אני מדברת על החשבון הנוכחי שראיתי, נכון היום". רק דבר קטן שכחה גברת רוביו לציין, שלבני הזוג ראמוס כנראה יש עוד כמה חשבונות אחרים. למדור יש דז'ה וו חזק מאוד, מאחר ומאיה פישל רוסו, אשתו של ג'ובאני, כבר מזמן שיתפה שהיא ובעלה עושים סקס מדי יום. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי