"מרגיש שליחות להעביר את זה הלאה": הצעד המקצועי המפתיע של יעקב בוזגלו

יעקב בוזגלו | צילום: אינסטגרם

המעורבות בקריירה של בנו, הפה הגדול והריאליטי המצליח הפכו אותו לאחד השמות המדוברים בכדורגל הישראלי. כעת, בוחר בוזגלו לפנות לתחום מקצועי חדש ומרתק לא פחות: "מרגיש שיש לי את זה"

(גודל טקסט)

אם נשחק את משחק האסוציאציות, ונשאל את השאלה הבאה: "מיהו האבא הכי דומיננטי בכדורגל הישראלי"? סביר כי הרוב יענו תשובה זהה – 'יעקב בוזגלו'. הכדורגלן בדימוס והסוכן לשעבר, נחשב לאחת האושיות הכי מוכרות בענף כבר שנים רבות, בטח בתקופה בה ייצג את בנו כוכב העבר מאור וספג ביקורות על בסיס קבוע. לפני כשנתיים, דרכן המקצועית של השניים נפרדה כאשר אבא בוזגלו הפסיק לשמש כסוכן של בנו באופן רשמי, עזב למעשה את עולם הכדורגל ופנה לייצג את אשתו הציירת חני.

בגיל 65, אחרי 7 עונות של סדרת הריאליטי המשפחתית המצליחה "הבוזגלוס", החליט יעקב לפנות לדרך מקצועית חדשה. אב המשפחה כתב בחשבון הפייסבוק שלו אתמול (שישי): "גבירותיי ורבותיי, קבלו את בוזי בשניים. מי שמכיר אותי יודע שאצלי זה תמיד 1+1, אני וחני תמיד יחד וכמי שמקדש זוגיות, אני מרגיש שליחות להעביר את זה הלאה. מהיום אני השדכן שלכם! אני מרגיש שיש לי את זה", הבהיר בוזגלו וזכה לעשרות תגובות תומכות.

קבלו את השדכן בוזגלו | צילום: פייסבוק

"אתה כל הזמן יודע להמציא את עצמך מחדש", הייתה הדעה הרווחת בין המגיבים. המדור פנה לבוזגלו כדי להבין מהיכן נולד הרעיון החדש, והוא התפנה להסביר: "אני יועץ זוגי הרבה זמן, והחלטתי לנסות גם לזווג זיווגים". בנוסף, סיפר יעקב כי קיבל הרבה פניות, בעיקר מנשים, אך גם מגברים אשר מחפשים אהבה. ואיך הגיבו ארבעת הבנים, אוהד, אסי, מאור ואלמוג? "הילדים שלי יודעים שאני אוהב לעזור, גם חני", השיב יעקב. אז אם אתם "רציניים בלבד" ובאמת מחפשים את החצי השני שלכם, תסמכו על בוזגלו שעם הקשרים שלו, הוא כבר יסדר אתכם. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי