דווקא שאקירה? הצעד של ברצלונה שהשאיר את פיקה בהלם

נפרדו אחרי מעל עשור ושני ילדים. שאקירה ופיקה | אימג'בנק GettyImages, Rodolfo Molina

חודשים ספורים בלבד לאחר שאחד הזוגות המפורסמים בעולם הודיע על הפרדת כוחות, קבוצתו של הבלם עשויה לגרום לו למבוכת ענק בצעד חריג למדי. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

כאשר בלמה של ברצלונה, ג'רארד פיקה, ואשתו הזמרת הקולומביאנית הענקית שאקירה החליטו להפריד כוחות ולהתגרש בתחילת חודש יוני האחרון, הוא לא תיאר לעצמו סיטואציה שבה הוא יאלץ ללבוש את חולצת המשחק של קבוצתו, כששמה של האקסית מתנוסס עליה בענק. זהו כנראה המצב המביך שעתיד להתרחש בקאמפ נואו. על פי הדיווחים בספרד, הקולומביאנית בת ה-45 אמורה להרוויח מהסכם החסות של מועדון הפאר הספרדי עם "ספוטיפיי". 

בימים אלו שאקירה משחררת לעולם את הסינגל החדש שלה "Monotonia", שיר ה"משקף את נקודת המבט שלה מהפרידה הכואבת מהאקס", כפי שדיווח בספרד העיתונאי מוזס לורנס. עוד נטען כי נותנת החסות הענקית "ספוטיפיי" עתידה לסגור חוזה שמן עם הזמרת, הכותבת והמלחינה, מה שיגרום לשם שלה להופיע על חולצת המשחק של שחקני ברסה, ביניהם, האקס ואב ילדיה. "ספוטיפיי" כבר עשו זאת בעבר עם הזמר דרייק, ובקלאסיקו האחרון הופיע על חולצת המשחק ינשוף – סמל המזוהה עם הזמר האמריקאי. כעת מסתמן שגם תורה של שאקירה יגיע ממש בקרוב. 

אתר החדשות הספרדי "אל אספניול" פירסם אמש את ההודעה הבאה: "ברצלונה מתכננת את 'האיחוד' של ג'רארד פיקה ושאקירה. לא הזמרת ולא המועדון אישרו את העובדה שייתכן והכדורגל יפגוש את עולם המוזיקה בכפוף לנותנת החסות". הזוג לשעבר נפגש לאחרונה במשחק בייסבול של בנם, שם לא החליפו מילה או אפילו הסתכלו אחד על השנייה. נראה שהעניינים שם עדיין רגישים מאוד מאחר והפרידה עדיין טרייה, כשהכדורגלן בן ה-35 מתנחם כבר תקופה בזרועותיה של קצרה צ'יה מרטי בת ה-23. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי