מירן בוזגלו חטפה ולא נשארה חייבת: "קנאית חולנית שצריכה טיפול"

מירן בוזגלו | צילום: אינסטגרם

בריונות ברשת: גולשת תקפה בחריפות את אשתו של מאור בוזגלו, שהחליטה להגיב לדברים הקשים והעבירה מסר חד משמעי

(גודל טקסט)

הכל התחיל ביום חמישי בשבוע שעבר, כאשר כדורגלן העבר מאור בוזגלו, המשמש כפרזנטור של 'רנואר', הגיע לצילומי המותג שם פגש את הדוגמנית ומי ששמה נקשר עם ניימאר בשבועות האחרונים, עדן פינס. השניים חייכו למצלמות ובין לבין התמסרו ביניהם בכדור כשלבסוף, בוזגלו שיתף תמונה שלהם בחשבון האינסטגרם שלו. בין המגיבים היו מיילי וריי בוזגלו, ילדיהם של מירן ומאור, שכתבו: "אבא, אמא החליפה את המנעול בדלת" ו"אתה יישן איתי הלילה". 

באופן מתבקש, מירן לקחה את הסיפור בהומור ובקלילות, שיתפה את הסטורי אצלה בחשבון וכתבה "חברים תהיו רגועים הכל בסדר" לאחר שהחליפה בפוטושופ את פניה של פינס בפניה שלה ובהתאם גם את פניו של מאור באלו של כוכב אופרת הסבון האהובה עליה מטורקיה. אך מסתבר שהיו כאלו שפחות חשבו שזה מצחיק. "סטטוסים מצייצים" שיתפו את הפוסט של אשת הכדורגלן לשעבר וכתבו: "בוזגלו העלה תמונה עם עדן פינס ומהתגובות של הילדים בני היומיים וחצי שלו, ניכר שהם מלמדים אותם איך נראית זוגיות בריאה". 

הפעם מירן לא הבליגה
הפעם מירן לא הבליגה | מסך, אינסטגרם

ואם זה לא הספיק, מירן ספגה ביקורת קשה מאחת הגולשות שהחליטה להגיב לאותו פוסט וכתבה בין היתר: "מירן בוזגלו היא קנאית חולנית שצריכה טיפול. אלף תרגולי יוגה מהתוכנית שלה לא יעזרו לה להירגע, וכל מי שמגיב פה בצחוק צריך להבין שגם נשים עשויות להיות אלימות וארסיות נגד גברים, וקנאה חולנית לא בריאה משום צד. אושיית הרשת וכוכבת 'הבוזגלוס' נותרה המומה מהדברים שנכתבו ובחרה לחרוג ממנהגה ולהתייחס להאשמות של אותה גולשת. 

מירן כתבה: "אז סטטוסים מצייצים שיתפו את הפוסט שמאור הצטלם עם עדן. קודם למי שמפעיל את העמוד, הילדים שלנו בני עשר ועברו בחיים שלהם הרבה מאד. שנית, בבית שלנו ובכלל בחיים אנחנו דוגלים בחופש הביטוי, בכיף, בצחוקים ומשתמשים בהומור כל הזמן, וכן, ככה גם הילדים שלנו שצחקו לחלוטין מהסיטואציה שהייתה מאד משעשעת. חבל לי שאתם לא מבינים הומור", מירן הוסיפה שהתגובות היו בעיקר מפרגנות אך שתגובה אחת צרמה לה מאד והייתה חייבת לשתף. 

מירן לא נשארה חייבת
מירן לא נשארה חייבת | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי