לאן היא נעלמה ולמי היא תצביע בבחירות? פאני בוזגלו חושפת‎‎

פאני בוזגלו
פאני בוזגלו | מסך, אינסטגרם

גרושתו של מאמן הכדורגל אוהד בוזגלו סיפרה לעוקבים למה היא "הורידה רגל מהגז" ושיתפה אותם גם בשם שהיא מתכוונת לשים בקלפי בשבוע הבא

(גודל טקסט)

פאני בוזגלו אמנם "רוצה רק שקט" בחייה כפי ששיתפה את מאות אלפי העוקבים באינסטגרם, אבל בשנה האחרונה דווקא שמענו עליה בלי סוף. אחרי שכיכבה על המסך ב"הישרדות", נפרדה משופט הכדורגל איתו יצאה למעלה משנה ועמדה לצד הגרוש שלה, מאמן הכדורגל אוהד בוזגלו, לאחר שזה הצהיר בפני כל המדינה כי הוא מאוהב בשתי נשים, הגיע הרגע בו שיתפה בת ה-35 שהיא "הורידה רגל מהגז", ויש לה סיבה טובה לכך. 

העוקבים שאלו את מיס בר מוחא- וזגלו לאן נעלמה בתקופה האחרונה והאם חזרה בתשובה, והיא הסבירה: "הורדתי רגל מהפול גז שהתרגלתם לראות אותי. לא חזרתי בתשובה אבל כן שמרתי שבת כהלכתה בארבע השבתות האחרונות ודווקא כיף לי עם זה". פאני סיפרה למדור: "הבנתי את החשיבות של השבת שלפני יום כיפור. זה התחיל משם ופשוט נמשך".

אחת התכונות המאפיינות את פאני היא הכנות שלה. תמיד היא חושפת בדיוק את מה שהיא מרגישה ולא מעגלת פינות, גם על המסך, ובעיקר ברשתות החברתיות כשהיא בוחרת לענות על השאלות הכי מעניינות שכותבים לה עוקביה. אפילו את עמדתה הפוליטית לא חששה פאני לחשוף כשנשאלה למי מהימין היא מתכוונת להצביע בבחירות לרשות הממשלה שיתקיימו בשבוע הבא. פאני כתבה ללא כל היסוס: "בן גביר". מדוע? "אין לי בעיה עם דו קיום בין ערבים ליהודים, אבל בעניין הדומיננטיות ושלא צריך ללכת במדינה שלנו בפחד – את זה אני מצדיקה". 

פאני בוזגלו
פאני בוזגלו | אור גפן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי