ממש לא מפחדת: נטע אלחמיסטר יצאה לדרך חדשה

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | אור גפן

אחרי שרשרת ההצלחות והפרידה מהסוכן שליווה אותה בתחילת הדרך, אשתו של רמי גרשון ממשיכה לנסוק בקצב מסחרר

(גודל טקסט)

נראה שהפרידה של נטע אלחמיסטר מהסוכן שליווה אותה לאורך כל תחילת הקריירה שלה ומואשם בעשרות מקרי הטרדה, שי אביטל, עושה להרק טוב. הקריירה של אשתו של רמי גרשון נמצאת בנסיקה מתמדת, ואחרי מותג בגדי הים שלה שמגלגל מיליונים, ליין מוצרי השיזוף ועשרות הקמפיינים בכיכובה, הגיע תורה לפתוח מותג אופנה משלה, והפעם על הפרק: "Pavonet", מותג שמלות הערב שלה ושל טרמינל איקס בעיצובה של אלחמיסטר המוכשרת.

אז אמנם היא לא מרבה להגיע למשחקים של מכבי חיפה, קבוצתו של בעלה, אבל יש לה סיבה טובה לכך. בסוף השבוע האחרון עלתה על מסלול הדוגמנות והציגה את הקולקציית החדשה לצידן של דוגמניות אחרות כשהכדורגלן שלה פירגן מהקהל לצד החברים הטובים, עופרי ארד וארוסתו שני ברגר ועמית פיליפ וסאן מנחם, רגע לפני שהמריאו לפריז. נטע טוענת שמותג בגדי הערב החדש יהיה מתאים לכל כיס וטווח המחירים ינוע בין 149 שקלים ל- 649 שקלים.

היתרון הגדול במותג שלה: מזמינים היום ומקבלים מחר. "בערב אני אוהבת להעיז ולא לפחד. להרגיש מיוחדת, זוהרת, נוצצת, בולטת ומפה בא לי החשק לפתח את המותג הזה כדי שכל אחת תרגיש כמוני", סיפרה אשת העסקים בת ה-27 ל-1.7 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם אחרי שנשאלה מה ההשראה שלה. נטע התייחסה גם לשאלתה של אחת העוקבות שתהתה לעצמה אם יהיו גם דגמים פחות חשופים מכל השמלות שהציגה עד כה והיא השיבה: "יהיו בהמשך גזרות פחות חשופות". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי