לפני המשחק מול מכבי חיפה: סרחיו ראמוס קיבל בשורת ענק

יקבל מקום בהרכב? פביאן רואיס עם סרחיו ראמוס | רויטרס

בלם פריז סן ז'רמן השלים עסקה משתלמת במיוחד, שבמסגרתה הוא הכפיל את הסכום שהשקיע. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תתארח הערב (שלישי) בצרפת אצל פ.ס.ז', ותנסה להדהים את סוללת הכוכבים מעיר האורות. עוד לפני המפגש במסגרת המחזור החמישי בשלב הבתים של ליגת האלופות, סרחיו ראמוס, בלם הקבוצה הצרפתית, מכר את החווה העצומה שלו 'אל רוביו', והצליח להכפיל את ההשקעה שלו כשרכש אותה לפני כעשור עבור בני משפחתו ולטובת גידול סוסים. 

על פי ABC, החווה ממוקמת בעירייה לאס פאג'נוסאס, במרחק של חצי שעה בלבד מסביליה ומשתרעת על פני 400 דונם. ראמוס קנה אותה תמורת כ-2.5 מיליון יורו, והכפיל את ההשקעה שלו כשמכר אותה ב-5 מיליון יורו. הנכס שופץ ועבר מתיחת פנים מהיסוד על ידי הכדורגלן בן ה-36 שבמשך עשור נהנה ממנו והצליח לגדל סוסים ספרדיים גזעיים בדיוק כפי שחלם. בחווה גם זירת שוורים שהייתה בשטח ושימשה כמפקדה של לוחמי שוורים מפורסמים מקומיים כאשר הכוונה של ראמוס הייתה למכור את החווה ללוחם שוורים, אבל בסופו של דבר הקריטריונים העסקיים והכלכליים היו אלו שהכריעו.

הרוכש, אגב, הוא איש עסקים קולומביאני אמיד מאד, שמעריץ את הבלם במשך שנים. ראמוס ואשתו מככב בספרד באופן תדיר, כאשר רק בשבוע שעבר סיפרנו לכם על אשתו הפצצה, מגישת הטלוויזיה פילאר רוביו, שעוררה סערה באירופה כשחשפה סודות מחדר המיטות שלהם וסיפרה בראיון לייב איתה שהם מקיימים יחסי מין כל יום: "אנחנו עושים את זה כל יום, חוץ מהימים שאני צריכה להיות במדריד. הילדים שלנו במיטות ישנים ב-21:30. סקס זה החיים". תגידו לה רק שהערב הוא לא פנוי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי