הם ביחד? עדן פינס שלחה "מסר" בנוגע לניימאר במהלך המשחק מול חיפה

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער | רויטרס

אחרי חרושת השמועות על רומן עם הכוכב הברזילאי של פריז סן ז'רמן, הדוגמנית הישראלית תייגה אותו באינסטגרם במהלך ה-2:7 על הירוקים

(גודל טקסט)

מכבי חיפה הובסה אמש (שלישי) 7:2 בצרפת על ידי פריז סן ז'רמן החזקה, אך האלופה עדיין חולמת להמשיך את המסע האירופי ולסיים במקום השלישי בבית. בזמן שהירוקים מקבלים תמיכה מאלפי האוהדים, מהמשפחות ומידוענים דוגמאת הדוגמנית נטלי דדון, שטסה כל הדרך לצרפת על מנת לעודד אותם, יש דוגמנית ישראלית אחרת שדווקא מרימה לצד השני. 

מי ששמה נקשר עם ניימאר בחודש האחרון היא לא אחרת מעדן פינס, שעדיין לא הגיבה בנוגע לשמועות על רומן בינה לבין כוכב פ.ס.ז' אך ממשיכה לפזר רמזים לכל עבר. לאחר הגול שהבקיע הברזילאי בדקה ה-34, שיתפה הדוגמנית בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה סרטון שלו חוגג את השער שכבש, תייגה אותו והוסיפה אייקונים של מחיאות כפיים. השניים שעוקבים אחד אחרי השנייה באינסטגרם כבר כיכבו מספר פעמים בחשבונות אחד של השני, אך הפעם בחר ניימאר שלא לשתף.

הסטורי של עדן פינס
הסטורי של עדן פינס | מסך, אינסטגרם

בשעות הקטנות של הלילה הוא העלה פוסט עם תמונות מהמשחק וכתב "ערב מדהים" בפני 180 מיליון העוקבים שלו ואף שיתף סטורי של חברו לקבוצה רנאטו סאנצ'ס, אך אין כל זכר לפירגון מצידה של הדוגמנית הישראלית כזכור, השניים החלו את הקשר ביניהם לפני למעלה משנתיים, כשהכירו במסגרת קמפיין משותף ל"ריפליי", מאז יצא להם לבלות כשעדן הגיעה לפריז לצרכי עבודה וכמוזמנת למסיבות יום ההולדת המושקעות שלו מידי שנה, ואף כשניימאר ביקר בישראל לאחרונה. בחודשיים האחרונים בהחלט נראה שהקשר התהדק בעקבות העוקב מאחותו שמפרגנת לה בלי סוף והבילויים עם וראטי ואשתו ושאר חברי הפמלייה של ניימאר. המדור הסקרן יצא לברר ומקורבים לפינס טוענים: "הם חברים טובים אבל לא זוג". האמנם? 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי