שחקן מכבי חיפה לכוכב פ.ס.ז': "אני אוהב אותך יותר מאת אשתי"

לראות משחק אמיתי בליגה של הגדולים בלי לעבור בידוק. מכבי חיפה אתמול | מאור אלקסלסי

הידידות שהתחילה עוד במשחק בסמי עופר, החלפת החולצות, השיחה הצפופה, החיבה בגומלין, התגובה של ארוסתו והתשובה של הבלם הספרדי. על ה"רומן" המפתיע בין עופרי ארד לאלילו סרחיו ראמוס

(גודל טקסט)

מה שקורה על כר הדשא בין שחקנים תמיד מעניין, בטח אם מדובר בכוכבים הכי גדולים בעולם. תשאלו את שחקנה של מכבי חיפה, עופרי ארד, שנכנס בפריז כמחליף בדקה ה-80 בהפסד 7:2 לסוללת הכוכבים מעיר האורות. הבלם בן ה-24 שיחק בפארק דה פראנס לצד השחקן שהוא הכי מעריך בעולם ובמקרה גם חולק איתו את אותה העמדה, סרחיו ראמוס, ומסתבר שבין השניים יש כבר חיבה לא קטנה בעקבות המשחק הראשון בין הקבוצות שנערך באצטדיון סמי עופר. 

למדור נודע כי עוד במשחק שהתקיים בישראל, צמד הבלמים החליף חולצות וארד אמר לראמוס תוך כדי: "אני מתרגש, אתה השחקן שאני הכי מעריץ, אני אוהב אותך כל כך. אני אוהב אותך יותר מאת אשתי". הספרדי המופתע השיב לו: "אין מצב אחי", צחק בקול והמשיך לפטפט איתו על התספורת שלו. ארד אמר לראמוס: "אם הייתי יודע שאני אפגוש אותך לא הייתי מוריד את הקוקו" ובלם אלופת צרפת שוב חייך.

במשחק בפריז השניים כבר התחבקו ונראו מיודדים מאוד, ממש כאיל שהםו גדלו ביחד בקיבוץ וגם הפעם הם החליפו חולצות כך שלבלם הישראלי יש כבר שתיים של הספרדי הוותיק.

ארד וארוסתו שני ברגר, צפויים להתחתן ב-24 בנובמבר ואנחנו במדור היינו חייבים לקבל את תגובתה של אשת הכדורגלן שבדיוק כמו בעלה לעתיד, גם היא מתאפיינת בחוש הומור מפותח: "האמת שאני מפרגנת מכל הלב. אם יש מישהו שאני מרשה לו לאהוב יותר ממני זה את ראמוס. כשהוא סיפר לי צחקתי ואמרתי לו שאני מבינה אותו, זה השחקן שהוא הכי מעריץ בעולם, זו הגשמת חלום עבורו, מבחינתי שהיו גם מתנשקים", צחקה שני. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי