זה מתחיל להיות מכוער: מאורו איקרדי "זרק" את וונדה

מאורו איקרדי עם וונדה נארה | GettyImages

בבריטניה דווח על עליית מדרגה במתיחות בין הכדורגלן ואשתו, שנמצאים בדרך לגירושים. הסוכנת דורשת שכר טרחה עצום על המעבר לגלאטסראיי

(גודל טקסט)

ב"סאן" דווח כי בעקבות הפרידה של מאורו איקרדי ואשתו, וונדה נארה איקרדי, חלוצה הארגנטינאי של גלאטסראיי החליט לפטר אותה מתפקיד הסוכנת שלו, בו שימשה בשמונה השנים האחרונות. עוד דווח כי החלוץ בן ה-29 מסרב לדרישה של אשתו בת ה-35 לשכר טרחה של 870 אלף יורו על המעבר לטורקיה, עסקה שלטענתה היא הוציאה לפועל.

בתקשורת הארגנטינית מדברים על כך שהזוג הפרובוקטיבי בדרך לגירושים, ושבימים האחרונים איקרדי מתעקש על כך שוונדה כבר לא משמשת כסוכנת שלו יותר. הוא טוען שהדרישה שלה לסכום הזה אינה חוקית, והיא כמובן בטוחה שזה מה שמגיע לה על שירותיה ושהיא רוצה את הכסף "בהקדם האפשרי". גלאטסראיי משלמת לאיקרדי 750 אלף יורו בשנה בתור מושאל מפריז סן ז'רמן, עוד 65 אלף יורו אם יסיים את העונה עם 20 שערים ומעלה, ו-2700 יורו נוספים על כל ניצחון. וונדה, כאמור, זוקפת לעצמה את כל הקרדיט על הסכומים שהוא מכניס לחשבונו.

אשת הכדורגלן והסוכנת כינתה את הפרידה שלהם "כואבת", מה גם שהמרחק בין טורקיה לארגנטינה, שם היא נמצאת רוב הזמן, מכביד על התהליך. באוקטובר אשתקד הם נפרדו וחזרו במיידי לאחר שסלחה לו על הבגידה שהוא לכאורה ביצע בה, והנה שנה לאחר מכן, וונדה שיתפה בפני 15.5 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם שהם נפרדים ואילו איקרדי המשיך להכחיש. "אין לי מה להבהיר ואני לא מתכוונת לנדב פרטים על הפרידה הזאת", כתבה וונדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי