מירן בוזגלו הפתיעה: "זאת הסיבה שהשם ברא את הנשים"

מירן בוזגלו | אינסטגרם

אשתו של מאור בוזגלו ממשיכה להתחזק והפעם היא שיתפה בתובנות משיעור התורה שאליו היא הולכת: "תעשי את בעלך מלך ותהיי מלכה"

(גודל טקסט)

מירן בוזגלו, אשתו של כדורגלן העבר מאור בוזגלו, משתפת באופן תדיר את 420 אלף העוקבים והעוקבות שלה על הקרבה שלה לדת בשנתיים האחרונות. תקופה ארוכה שהיא נמנעת מלפתוח את הנייד שלה במהלך השבת, עורכת הפרשת חלה כל שישי, שומרת נידה ובימי רביעי מגיעה לשיעורי תורה. הפעם, החליטה מירן לשתף את הנשים שעוקבות אחריה בכמה תובנות מהשיעור האחרון שהשאיר אותה "מוקסמת". 

מירן כתבה את עיקרי הדברים: "כמה כח יש לאישה את זה כולנו יודעות, נכון? לא סתם אומרים 'אישה בונה אישה הורסת' אנחנו יכולות לשנות הכל. האישה יותר רגשנית, ילוקחת ללב, דואגת להכל, רוצה פירגונים בניגוד לגבר. הוא יותר קר,ֶ מחושב,ֶ מעופף, מבצע על אוטומט. כשהוא מתרחק עובר עליו משהו, לא צריך ללחוץ ,תשחררו, זה לא בכוונה והוא לא כמונו כשאנחנו מתרחקות ומחכות ליחס, הוא ההיפך – רוצה ספייס, רוצה להתאפס ויחזור אליכן לבד". 

עוד הוסיפה: "כשנקבל את זה שאנחנו שונים: אנחנו הנשים בנויות אחרת והגברים בנויים אחרת, יהיה לנו יותר קל להתמודד עם סיטואציות בחיים. "עזר כנגדו" – השם ברא אותנו כדי לעזור לגבר להיות בעל יותר טוב ובן אדם יותר טוב! מי מאיתנו לא כועס? לא מתעצבן? כעס מחריב את הבית, לנשום עמוק, לא לצעוק, לא לנבל את הפה!ֶ אסור! לא לבקש דברים בציווים! לא להעליב את הבעל ולא להקטין אותו,ֶ תעצימי אותו ואת תגדלי מזה יותר! כמובן שזה צריך להיות הדדי אבל תתחילי את את השינוי ותראי באיזו מהירות השינוי יגיע גם מהצד השני. תעשי את בעלך מלך ותהיי מלכה".

הסטורי של מירן
הסטורי של מירן | מסך, אינסטגרם
הסטורי של מירן, חלק ב'
הסטורי של מירן, חלק ב' | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי