"יש ילדים שצופים בנו": מאור בוזגלו עבר את הגבול עם מירן?‎‎

מאור בוזגלו, מירן בוזגלו
מאור בוזגלו, מירן בוזגלו | מסך, אינסטגרם

כדורגלן העבר הצליח להביך את אשתו כששאל אותה מתי הוא מעדיף לעשות אהבה. לירון שרון עם הפרטים המלאים והסודות שעתידם להיחשף ממש בקרוב

(גודל טקסט)

בפעם השביעית בחמש השנים האחרונות, בשבוע הבא תעלה העונה החדשה של הדוקו ריאליטי הנצפית ביותר בישראל, "הבוזגלוס". יעקב, חני, מאור, מירן, אסי, עדי, אוהד, פאני, אלמוג ונטליה בוזגלו יככבו על המסך בתוכנית שתעלה ב-7 בנובמבר וכבר הצליחה לסחוף אחריה מדינה שלמה. בעונה הקרובה נהיה עדים מבפנים לסיפור הפרישה של מאור בוזגלו לאחר קריירת משחק של 15 שנים, אך הפרומו דווקא מתעסק במערכת היחסים שלו ושל אשתו, מירן.

צפו בפרומו

ביס שיחררו את הפרומו לקראת העונה ובו השניים מדברים על טיפול זוגי שעברו לראשונה מאז שהם ביחד. השניים, בזוגיות של 14 שנים, מצולמים בחדר השינה שלהם ומירן מספרת שיש להם "סוף סוף ערב לבד" אחרי ששבו מטיפול ודיברו על שלל הנושאים הזוגיים שמעסיקים אותם. במסגרת תרגיל שקיבלו, כדורגלן העבר שאל את אשתו: "מתי אני מעדיף לעשות אהבה? בוקר, צהריים, ערב, לילה?"

מירן הובכה וביקשה שיפסיק בחיוך ואמרה: "די זה לא יפה יש ילדים שצופים בתוכנית". בוזגלו השיב לה: "אז זה הזמן לעשות אהבה, או שאת ממהרת? תכבי את האור". עוד סודות וסיפורים מחדר המיטות של הזוג המפורסם, רגע הפרישה ממשחק פעיל, ההודעה של אוהד על כך שמאוהב בשתי נשים, העסק החדש של אלמוג ונטליה והמעבר המסתמן של אסי ועדי לארה"ב – את הכל תראו בעונה החדשה. יהיה מעניין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי