מגיע לה? שאקירה חוטפת: "אישה רעה, אכפת לך רק מעצמך"

שאקירה | צילום מסך

מוגזם או לגיטימי? הצעד מעורר המחלוקת של הזמרת המפורסמת לא עבר בשתיקה על ידי התקשורת בספרד, כאשר ילדיה המשותפים של הקולומביאנית ושל ג'רארד פיקה נכחו במקום והיו עדים לכל המתרחש. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

בזמן שהשיר החדש שלה "מונוטוניות" נמצא במקום הראשון במצעדי הלהיטים בשלל מדינות סביב העולם, החיים האישיים של שאקירה פשוט לא מפסיקים לייצר כותרות שליליות. בצל הגירושים מג'רארד פיקה, הגיעה הזמרת הקולומביאנית מלווה בשני ילדיהם למסיבת האלווין שהתקיימה בסוף השבוע האחרון בברצלונה. 

על פי אתר 'מארקה' הספרדי, שאקירה עקפה את התור הארוך בו עמדו המוני הילדים וההורים, שחיכו אף הם בסבלנות להיכנס לאותה המסיבה- מה שגרם לטונים במקום לעלות. עוד נכתב בדיווח כי שאקירה בת ה-45 לא התייחסה למעריצים שרצו להצטלם איתה, ועל כך ספגה צעקות כמו: "את אישה רעה!! ברור למה פיקה עזב אותך", "אז מה אם את מפורסמת! כולנו מחכים בתור עם ילדים, איזו דוגמא את משמשת?", "יש לך חור בלב אז את מתנהגת כאילו כל העולם מגיע לך", "זה מגעיל שלא אכפת לך מאף אחד אחר חוץ ממך" ו"לפחות היית נכנסת מכניסה צדדית שלא היו רואים כמה את שמה פס על אנשים".

בספרד חושבים שמקרה זה הוא תירוץ לעמדתם של רבים במדינה, שתפסו את הצד של שחקן הכדורגל בפרידה המתוקשרת בה האשימו את הזמרת בכך שגרמה לפרידה, ולא כפי שפורסם בהתחלה שהייתה זו אשמתו של בלם ברצלונה. שאקירה לא הביעה התייחסות למקרה ומשדרת עסקים כרגיל בחשבון האינסטגרם שלה ,אחריו עוקבים לא פחות מ-77 מיליון עוקבים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי