נעצר מתאגרף העבר שניסה להבריח קוקאין בשווי מיליארד דולר

play
גוראן גוגיץ', מתאגרף עבר | GettyImages, Friedemann Vogel/Bongarts
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.11 04:23

רשויות החוק בארה"ב עצרו את גוראן גוגיץ' המונטנגרי, לאחר שהיה מעורב בניסיון הברחה של 22 טון קוקאין מקולומביה לאירופה. עורך דינו: "הוא חף מפשע"

(גודל טקסט)

קריירת האגרוף של גוראן גוגיץ' לא ממש המריאה לשום מקום, אך השבוע הוא בכל זאת הצליח לעלות לכותרות – אם כי בנסיבות קצת פחות חיוביות. המונטנגרי בן ה-43 נעצר בשדה התעופה במיאמי ומואשם בטענה שניסה להבריח לא פחות מ-22 טון (!) של קוקאין, המוערך בלמעלה ממיליארד דולר. מדובר באחד ממעצרי הקוקאין הגדולים ביותר שבוצעו בתולדות ארצות הברית.

גוגיץ', שניסה להמריא על טיסה לציריך, נעצר והואשם בשלושה סעיפים – כל אחד מהם עשוי להיות שווה עונש מינימלי של 10 שנים בכלא, וייתכן שגם מאסר עולם. ניסיונות ההברחה נעשו ב-2019, כשהוא ועמיתיו ניסו להעביר קוקאין מקולומביה לאירופה, דרך ארצות הברית, בפרט באמצעות אוניות משא בפילדלפיה.

גוגיץ', כך נטען, עמד בראש החבורה, אם כי עורך דינו התעקש כי הוא חף מפשע: "ההאשמות הללו הפתיעו אותו. הוא טוען שלא עשה דבר, ובסך הכל הגיע לארצות הברית לאירוע אגרוף".

המתאגרף המונטנגרי גוראן גוגיץ'
בדרך למאסר עולם? גוגיץ' | אימג'בנק GettyImages, Friedemann Vogel/Bongarts

המונטנגרי בן ה-43 התאגרף בצורה תחרותית מ-2001 עד 2012 ורשם 21 ניצחונות וארבעה הפסדים. הקרב האחרון שלו היה בקיץ 2012, אז הכניע את ליביו אונגוראנו הרומני.