זה באמת קורה? לא תאמינו מי אסף את עדן פינס משדה התעופה בפריז

עדן פינס | צילום: אינסטגרם

האם הדוגמנית הישראלית בדרך להפוך לנציגה השלישית שלנו מעבר לים? לפי הביקור הנוכחי שלה בעיר האורות, ייתכן מאוד שהאמת תצא בקרוב לאור. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

הפעם האחרונה בה סיפרנו לכם על התפתחות ביחסים בין ניימאר לעדן פינס הייתה לפני כמעט שבועיים, אז מכבי חיפה הובסה 7:2 בצרפת על ידי פ.ס.ז' והברזילאי. כידוע, שמם של כוכב הכדורגל והדוגמנית הישראלית נקשרו לאחרונה, זאת לאחר שמועות שהשניין מנהלים רומן בחודש האחרון. לאחר אותו משחק של אלופת ישראל נגד אלופת צרפת, פרסמה פינס אל מול 840 אלף העוקבים שלה באינסטגרם סטורי עם סרטון שלו חוגג את השער שכבש, תייגה אותו והוסיפה אייקונים של מחיאות כפיים. מאז, עקבנו בציפייה להבין מה קורה ביניהם, ומה שבטוח- משהו קורה! 

אתמול (שבת) נחתה פינס בשעות הצהריים (שוב) בפריז, ולא תאמינו מי קיבל את פניה בשדה התעופה. ג'סיקה אידי וראטי, אשתו של מרקו וראטי, שהוא במקרה גם הבסטי של ניימאר מאז שהשניים משתפים פעולה במדיה של אלופת צרפת. הדוגמנית הצרפתייה אספה את החברה החדשה שלה מהשדה, ואפילו חיכתה עם שלט עליו הכיתוב "עדן פינס" שהכינה בסמארטפון שלה. "אהובתי", כתבה ותייגה אותה עדן, ונראה שהקשר בין השתיים עלה שלב ביחסים. בסוף השבוע האחרון בירכה ג'סיקה את החצי השני שלה שחגג 30, ייתכן שפינס הגיעה לחגיגות יום הולדתו של הקשר האיטלקי?

הצרפתייה והישראלית המשיכו את הבילוי, ואכלו במסעדת שף מפונפנת, כאשר לאחר מכן אף יצאו למועדון יחד, שם התפעלה ג'סיקה מהאישיות הכובשת של עדן, שתמיד מייצרת עניין סביבה. מה קורה עם ניימאר והאם סוף סוף נזכה לראות אותו מופיע בחשבון האינסטגרם של הדוגמנית הישראלית? מבטיחים להמשיך לעדכן. רק נציין שבין מאות התגובות לפוסט האחרון ששיתפה עדן אתמול, היו לא מעט כאלו שהזכירו את הקשר לברזילאי ושמחכים בדיוק כמונו במדור, להבין האם יש לנו נציגה שלישית מעבר לים. 

ג'סיקה אידי וראטי ממתינה לעדן פינס | צילום: אינסטגרם
עדן פינס וג'סיקה אידי וראטי | צילום: אינסטגרם
עדן פינס בפריז | צילום: אינסטגרם
עדן פינס | צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי