לפני המינוי למאמן נבחרת צרפת: זידאן יככב במונדיאל הקרוב

זינדין זידאן | צילום: יח"צ

כוכב העבר, אשר צפוי לחזור לקווים ולהתמנות למאמן הטריקולור בתום גביע העולם בקטאר, ייקח גם הוא חלק בטורניר הכדורגל הגדול בעולם

(גודל טקסט)

בשבוע שעבר פורסם דיווח על פי העיתונאי הספרדי סרחיו ולנטין, בו נטען כי זינדין זידאן יהיה מאמנה הבא של נבחרת צרפת. עוד לפני שזה קורה, ורגע לפני שריקת הפתיחה של אליפות העולם בכדורגל שתתקיים בקטאר, כוכב העבר הצרפתי זכה בקמפיין נחשק. כשהוא הולך בדרכו של דיוויד בקהאם וכריסטיאנו רונאלדו, נבחר זידאן להיות הפנים החדשות של מותג הבישום 'מון בלאם', עם ליין חדש הנקרא "לג'נד", אגדה – ממש כמו המאמן הבכיר.

בנוסף לשיתוף הפעולה המדובר, הכולל קמפיינים לכלי כתיבה ומוצרי עור עליהם צפוי הכדורגלן בדימוס להרוויח סכום גבוה מאוד, נבחר זידאן להופיע גם בקמפיין לליין הבישום והניחוח החדש "לג'נד רד". הקמפיין יעלה החודש, בדיוק לכבוד משחקי המונדיאל ויכלול בין היתר שילוט חוצות ארצי וקמפיין טלוויזיה במשחקי הגביע העולמי. המשמעות היא שעוד לפני שישוב לעמוד על הקווים, זיזו יככב במונדיאל, פשוט בפרסומות. 

זינדין זידאן | צילום: יח"צ

זידאן, יליד צרפת ואחד הכדורגלנים הגדולים בהיסטוריה, הפך לאייקון בתחומו והבחירה בו מגלמת את הערך העיקרי של מותג 'מון בלאם', לפיו כל אחד יכול להשאיר חותם, לחיות חיים מלאי תשוקה ומשמעות על-ידי עשייה אשר מניעה את כולנו. ניקולס ברצקי, מנכ"ל חברת הבישום, שיתף בסיבות לבחירה: "זינדין זידאן הוא משאיר החותם האולטימטיבי עבור המותג 'מון בלאם', אדם שהשאיר את חותמו לא רק בעולם הספורט, אלא גם בתחומים נוספים. הוא הוכחה לכך שלעשות את מה שמניע אותך בחיים יוביל אותך להגשמה והצלחה. לאורך דורות, הוא מהווה השראה להרבה אנשים, ואנחנו נרגשים לשתף פעולה עם זינדין, ולהתחיל יחד פרק בחדש במסע שלו", סיכם ברצקי.

גם זידאן עצמו התייחס לשיתוף הפעולה החדש: "מון בלאם הוא בית של תרבות ואיכות, אשר מאמין בחשיבות של העברת רעיונות ומחשבות לאחרים באמצעות כתיבה. אמונה שגם אני מחובר אליה, בתור אדם שהרוויח מערכים אלו ומהתרבות שאבי ומשפחתי העבירו אליי ושאני מנסה להעביר הלאה בעצמי. אני באופן אישי כותב במחברת שלי מדי יום, אני לא רק מחלק חתימות!", הדגיש בהומור אגדת הכדורגל.

זינדין זידאן | צילום: יח"צ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי