מנסה להסתיר את עדן פינס? "התרגיל" של ניימאר נחשף

עדן פינס | צילום: אינסטגרם

הברזילאי ניסה "לטשטש" את העובדה שהוא חגג במסיבה של מרקו וראטי לצד הדוגמנית הישראלית, אך התמונות לא השאירו מקום לספק. לירון שרון עם הפרטים המלאים מהאירוע האקסקלוסיבי בעיר האורות

(גודל טקסט)

אפשר להבין מדוע כוכבה של פ.ס.ז', ניימאר, מנסה לשמור על כל מה שנוגע לחיים הפרטיים שלו מחוץ לעין התקשורת, אך לצד זה, מדובר במשימה כמעט בלתי אפשרית. אחרי שהדוגמנית הישראלית, עדן פינס, הגיעה לפריז כדי לקחת חלק בחגיגות יום הולדתו ה-30 של מרקו וראטי, מתברר שחברו הברזילאי ניסה להסתיר את העובדה שהוא הגיע למסיבה וחגג לצד פינס.

ניימאר ופינס במסיבה של וראטי
ניימאר ופינס במסיבה של וראטי | מסך, אינסטגרם

לאחר שנרגע מחגיגות יום ההולדת, החליט וראטי לשתף סדרה של תמונות בחשבון האינסטגרם שלו ולהודות לג'סיקה אידי אשתו על ההפקה של המסיבה המושקעת. שם נחשף ניימאר, שמשום מה חשב שיצליח "להתחמק" מתיעוד ברשתות החברתיות לאחר שלא שיתף כלום מהמסיבה של חברו הטוב, אך התמונה מדברת בעד עצמה. הכדורגלן בן ה-30 מצולם עם דרינק ביד לצידם של החברים הטובים שלו שמחבקים את פינס שעומדת לצידו.,אז קשר ביניהם יש, רצון להסתיר אותו ולשמור אותו בשקט – גם יש.

נראים כמו זוג?
נראים כמו זוג? | מסך, אינסטגרם

ומדוע? כזכור, עוד לא חלפו שלושה חודשים מאז הפרידה שלו ושל ברונה ביאנקרדי, האקסית הטרייה שלו, שגם את מערכת היחסים איתה לקח לו יותר מחצי שנה של זוגיות עד שהסכים לחשוף. תוסיפו לזה את העובדה שהבחור מגה מפורסם, נחשב לרווק המבוקש ביותר בעולם הכדורגל, ויש בסך הכל רק 181 מיליון איש שעוקבים אחרי כל צעד שלו. אז הסטורי ששיתף בערב החגיגה בו הוא בכלל צופה בטורניר פוקר מהבית צולם לפני, ניימאר ניסה "לטשטש" את כולנו אבל נתפס חוגג ואף משחק באחד מדוכני המשחקים במסיבה של וראטי.

הזוג וראטי ועדן חברים קרובים את זה כבר הבנתם, גם מסי ואנטונלה שלו לקחו חלק באירוע המדובר ושמרו על צניעות. גם שם יש לפינס הצעירה קשר: לפני מספר שנים הצטלמה לפרסומת לטלפון נייד לצידו של הפרעוש. עדן המשיכה לבלות גם את אתמול לצידם של האיטלקי של פ.ס.ז' ואשתו הדוגמנית ואילו ניימאר המריא לברצלונה להיפגש עם הבן שלו. תמונה משותפת שלהם? כנראה שתיאלצו להמתין עוד קצת, או אולי רק עד שברזיל תשחק במונדיאל ואולי, רק אולי, לניימאר תהיה תמיכה ישראלית מהמשובחות ביותר, מהיציע בקטאר. 

וראטי לצד פינס. הסטורי היחיד שהוא העלה
וראטי לצד פינס. הסטורי היחיד שהוא העלה | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי