פאני בוזגלו יורה: "יותר פשוט שתהיו גברים ולא אפסים"

פאני בוזגלו | צילום: אינסטגרם

לאחר תגובות שקיבלה על סיום הזוגיות עם אושרי כהן, גרושתו של אוהד בוזגלו בחרה לפרסם באינסטגרם התכתבות בנושא ולא נשארה חייבת

(גודל טקסט)

אתמול (שני) שודר הפרק הראשון בעונה השביעית והחדשה של "הבוזגלוס". שם, כפי שסיפרנו לכם עוד לפני כולם, פאני בוזגלו חשפה שהיא תפסה את האקס שלה מתכתב עם בחורות אחרות. זה קרה כאשר היא הסתכלה בשעון שלו שהיה מסונכרן עם הנייד. זו למעשה הייתה הסיבה לפיצוץ בין השניים שהוביל לפרידה, ומאז פאני בת ה-35 רווקה וטוב לה. הבוקר (שלישי) שיתפה פאני את 108 אלף העוקבים שלה באינסטגרם בהתכתבות עם אחד מהם, כשהנושא הוא כמובן אותו עניין מדובר. 

העוקב, שאת זהותו לא חשפה בוגרת "הישרדות VIP", כתב לה: "נראה לי שאחרי הפרק של אתמול כל הגברים שמדברים עם בנות אחרות ויש להם חברה – מורידים אותו (את השעון) מיד". אותו עוקב הוסיף שלדעתו גם המנייה של השעונים ירדה החל מהיום בבוקר, ופאני מיהרה לתת את דעתה בנושא: "יותר פשוט שתהיו גברים ולא אפסים", עקצה והבהירה: "השעון מסונכרן, לא לשכוח". כל זאת בהנחה שיש גברים נוספים ששכחו ונתפסו על ידי בנות הזוג שלהן, בדיוק באותה הצורה שחוותה כאשר נחשפה לאותן הודעות מפתיעות. 

ההתכתבות שפרסמה פאני בוזגלו | אינסטגרם

כזכור, פאני ואושרי כהן, שופט כדורגל במקצועו, נפרדו בתחילת השנה הנוכחית לאחר שנה וחצי של זוגיות, אשר כללה גם מגורים משותפים בקריות. בפרק ששודר, גברת בר מוחא-בוזגלו גוללה בפני גיסתה לשעבר, מירן בוזגלו, את הסיפור ופרצה בבכי אל מול המצלמות. פאני סיפרה שם שמה שקרה לה איתו זה בדיוק מה שהיה לה עם אוהד בוזגלו, הגרוש שלה, לפני ההחלטה על הפרדת כוחות. גם פאני וגם מאמן הכדורגל ואב ילדיה, אוהד, סיפרו בעבר שהיא גילתה על התכתבויות עם נשים אחרות בטלפון שלו, וגם כאן לצערה קרה אותו המקרה. לאחר שידור הפרק, פאני סיפרה למדור: "סצנה מאוד מרגשת, כל כך מאחוריי שאפילו לא הזלתי דמעה. אחותי קארין ישבה לידי ובכתה ולא הבינה איך זה לא נוגע בי, אני צחקתי. אמרתי לה שזה ישן, עברו כל כך הרבה מים בנהר מאז וזה עוד משהו שעברתי בחיים שלי". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי