התרגשות שיא: תומר ושונית חמד מצטרפים ל"משפחה חדשה"

תומר ושונית חמד
תומר ושונית חמד | לנס הפקות

חלוץ הפועל באר שבע ואשתו ממשיכים לעשות חיל, והפעם הם נבחרו להיות שגרירים של מותג יוקרה. שונית הנרגשת: "זה לא דבר של מה בכך"

(גודל טקסט)

אחרי כמעט 12 שנים מעבר לים, שונית ותומר חמד עשו פניית פרסה בקיץ וחזרו לישראל בעקבות חתימתו של החלוץ בשורות הפועל באר שבע. מאז, חמד מפציץ וכובש באדום, שונית ממשיכה לככב ברשת ולהגדיל את קהל העוקבים שלה, ויחד הם הפכו למעצמה שאנשים בארץ פשוט אוהבים לאהוב. הם קונצנזוס, "המשפחה המושלמת" אם תרצו. כולם מתחברים אליהם ואין אפילו חצי דבר שלילי שאפשר לייחס להם. זו בדיוק הסיבה שנבחרו יחד להיות שגרירים של מותג יוקרה. 

הזוג המלכותי של הדרום נבחר להיות השגריר של מותג רכבי היוקרה 'לקסוס', שם הבהירו מדוע בחרו דווקא בכדורגלן ובאשתו: "תומר ושונית היו שגרירים של ישראל בעולם במשך שנים. הם מייצגים בצורה נפלאה את ערכי החברה – משפחתיות, ספורטיביות ויוקרה". את ה"משפחה החדשה" שלהם פגשו שונית ותומר באירוע פתיחת אולם התצוגה שהתקיים בבאר שבע. הסוכנות החדשה הממוקמת באזור התעשיה עמק שרה, וכוללת אולם תצוגה חדיש שעוצב על פי הסטנדרטים הגבוהים של מותג היוקרה היפני,  בשטח של 400 מ"ר הכולל לאונג' יוקרתי, שרותי טיפול ברכבי לקסוס, מכירת רכבי לקסוס מבעלות קודמת וכן מגוון שירותי פרימיום יחודיים ללקוחות.

החמדים הגיעו כמובן ברכב הלקסוס שלהם ואשת הכדורגלן האהובה שיתפה את המדור בתחושות: "ממש מתרגשים שנבחרנו להיות השגרירים של מותג רכבי היוקרה לקסוס, זה לא דבר של מה בכך. זה מותג בינלאומי, חזק, יוקרתי מצליח ובינלאומי שכיף ומרגש אותנו להיות חלק ממנו. מה שהכי מרגש זה שאחרי הרבה שנים שלא חיינו בארץ, כל האהבה שאנחנו מקבלים בישראל וזה כמובן חלק מזה. זו הסיבה שרואים אותנו כשגרירים ראויים". 

יחד עם תומר ושונית: מנכ״ל לקסוס ישראל, דרור גורלניק
יחד עם תומר ושונית: מנכ"ל לקסוס ישראל, דרור גורלניק | לנס הפקות

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי