נפרד ממנה בגלל מוריניו? "היא שכבה עם כל השחקנים וצוות האימון"

לא הצליח לעצור את הדמעות. ז'וזה מוריניו | רויטרס

נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס הדהים כשחשף סיפורים מחייו האישיים של מסוט אוזיל בתקופה שהקשר שיחק בריאל מדריד: "הוא הגיע כילד עם חברה, אבל אז הוא גילה את הקסמים של העיר ושינה את אורח חייו"

(גודל טקסט)

מסוט אוזיל לא מרבה לככב במדורי הרכילות, אבל הפעם נספר לכם פרטים מעניינים בנוגע לחייו הפרטיים של הקשר, כפי שחשף במפתיע נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, שסיפר על "הרפתקאותיו הסוערות עם נשים" בתקופתו במדי הבלאנקוס.

כבר חמש שנים שאוזיל נשוי באושר למיס טורקיה לשעבר, אמין גולסה ולזוג יש שני ילדים משותפים, אבל בעבר מסתבר שהקשר נהג "להשתולל עם מספר רב של בנות" כפי שסיפר פרס. נשיא ריאל היה האחראי להגעה של השחקן למועדון המלכותי ב-2010, אז אוזיל בן ה-21 התחיל מיד עם הבלאגן: הוא עזב את חברתו אנה מריה בשביל דוגמנית איטלקיה. "כשאוזיל הגיע למדריד, הוא עזב את החברה שלו והתחיל לצאת עם דוגמנית ממילאנו. הוא היה איתה עד שז'וזה מוריניו אמר לו שכל שחקני אינטר מילאנו שכבו עם הבחורה הזו, כמו גם כל צוות האימון", הדהים פרס.

נשיא ריאל לא עצר שם. הוא ירד לפרטי פרטים וגלל בדיוק מה קרה בחייו הפרטיים של הכדורגלן באותם הימים: "אוזיל הגיע למועדון כילד עם חברה. עם זאת, הוא גילה עד מהרה את קסמיה של מדריד ושינה את אורח חייו. הוא זרק אותה והתחיל לצאת עם הדוגמנית ממילאנו. הוא היה נוסע למילאנו, עושה קצת 'עבודה' וחוזר".

אותה בחורה אישרה שהייתה בקשר עם אוזיל וסיפרה גם היא: "נפגשנו במדריד וכשהיינו נפגשים במילאנו, הוא היה שוכר מטוסים פרטיים כדי לבוא לראות אותי". פרס המשיך וסיכם: "רשימת הנשים שאוזיל היה איתן באותה תקופה היא ארוכה מאוד, אבל היום הוא 'נרגע' – הוא התחתן ב-2017 וחי חיים שקטים עם אשתו ושני ילדיו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי