רונאלדו יודע? תמונות הפפראצי חשפו את בן הזוג "החדש" של אירינה שייק

אירינה שייק
אירינה שייק | מסך, אינסטגרם

דוגמנית העל והאקסית המיתולוגית של כוכב מנצ'סטר יונייטד חזרה לזרועותיו של אקס אחר לאחר כשלוש שנות רווקות ושלל ספקולציות. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

אחרי כשלוש שנות רווקות, סוף סוף זה קרה. דוגמנית העל אירינה שייק חזרה לזרועותיו של הכוכב ההוליוודי, בראדלי קופר. למקרה שאתם לא בעניינים, ב-2015, זמן קצר אחרי שכריסטיאנו רונאלדו ושייק שברו למיליונים את הלב אחרי שהחליטו להיפרד ולסיים מערכת יחסים בת חמש שנים, החלה לצאת בת ה-35 עם קופר, ובמקביל כריסטיאנו התאהב בג'ורג'ינה. 

שייק וקופר הביאו לעולם את ליאה בתם בת ה-5, אך ב-2019 החליטו להפריד כוחות באופן רשמי. אחרי חרושת שמועות על קאמבק ביניהם בשנה האחרונה תמונות פפראצי בלעדיות שפירסם המגזין הבריטי "דייילי מייל" אישרו ששחקן הקולנוע זוכה האוסקר ודוגמנית העל אכן חזרו. בתמונות שהגיעו למגזין, השניים נראים צמודים ושמחים תוך כדי כשהם מטיילים ברחבי העיר ניו-יורק עם שלושת כלביהם. כבר בקיץ האחרון החלו לצוץ שמועות על חזרה אפשרית אחרי ששיתפה שייק תמונות משפחתיות שלהם עם בתם מחופשה באיי הבהאמס. "הם יצאו לחופשה אמיתית יחד, והם שוקלים לחזור", סיפר אז מקורב.

לאחר מכן, הגיע ההאלווין ושוב התעוררו ספקולציות לגבי חזרה אפשרית לאחר ש"נתפסו" חוגגים יחד עם בתם ובעיקר בזכות התמונה ששיתפה הדוגמנית שבה היא יושבת על ברכיו של גבר שהתחפש לדוב. אז כן, אכן מדובר בקופר מתחת לתחפושת הפרוותית ואיזה כיף לבשר שהשניים חזרו זו לזרועותיו של זה, שכנראה אף פעם לא הספיק לאהוב אותה, ואפשר בהחלט להבין מדוע. ובזמן שהם ודאי מתחילים לעבוד על אח/אחות לליאה, אנחנו בעולם הכדורגל נמשיך להתגעגע לאירינה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי