העיתונאית שפוטרה בגלל רומן אסור עם כדורגלן בכיר: "נשארתי בלי כלום"

דניאלה דוראן
דניאלה דוראן | מסך, אינסטגרם

דניאלה דוראן הכירה את הכוכב כשנסעה לראיין אותו, אך העניינים "התחממו" והשניים החלו לפתח מערכת יחסים שהובילה לסיוום דרכה במקום עבודתה. לירון שרון עם הפרטים המלאים מדרום אמריקה

(גודל טקסט)

את קשרה הצ'יליאני של פלמנגו, ארתורו וידאל, לא נזכה לראות השנה במונדיאל לאחר שנבחרתו לא הצליחה להעפיל, אבל זה ממש לא מונע ממנו לככב בכותרות בהקשר אחר. העיתונאית הקולומביאנית דניאלה דוראן הפתיעה מיליונים כאשר טענה בפודקאסט כי בגלל רומן קצר שהיה לה עם כוכב הכדורגל היא איבדה את כל מה שהיה לה – עבודה, משפחה וחברים. 

בזמן שהוא מנהל מערכת יחסים עם דוגמנית הפיטנס הפרובוקטיבית, סוניה איסאזה, שאיתה הוא יוצא כבר מסוף 2020, דוראן ו-וידאל החלו להתקרב עוד מהקופה אמריקה בקיץ 2021, והם נתפסו יחד במספר הזדמנויות. כעת, דניאלה החליטה לפתוח ולספר בדיוק מה קרה ביניהם וחשפה שניהלו רומן. "דיברנו במשך מספר חודשים, לא פגשתי את ארתורו וידאל כשחקן כדורגל, אלא כאדם פשוט, מלא אהבה וחיבה, מתחשב ועם תחושת יציבות גדולה", סיפרה בכנות. 

הקולומביאנית הוסיפה שכל מה שקרה ביניהם לא היה מתוכנן: "קבעתי איתו ריאיון, כך שהתראינו לעתים קרובות. אתה לא חי את החיים שלך במטרה להיות עם מישהו ספציפי, אבל זה פשוט קרה. זו לא טועה, זה יכול לקרות, אך זה היה ספונטני". דניאלה חשפה גם מה היו הסיבות שהובילו לסיום הרומן: "העיתונות ואנשים רבים מתערבים יותר מדי בכל דבר. ארתורו מפורסם ויש לו את העבר שלו ואני לא יכולתי להרשות לעצמי להישאר בכזו זוגיות. פיטרו אותי בסוף, כך שנשארתי בלי עבודה ובלעדיו. חוץ מזה, נשארתי לבד כי חברים ובני משפחה הפנו לי עורף", גילתה

כעת, וידאל,מטפח את הזוגיות שלו עם קולומביאנית אחרת בשם סוניה, כאשר השניים נפרדו וחזרו כבר לא מעט פעמים בשנתיים האחרונות. כוכב הכדורגל בעל 19 מיליון העוקבים ברשת נמצא לעתים קרובות באור הזרקורים בזכות חייו האישיים, והנשים הרבות שאיתן נקשר שמו בהיבט הרומנטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי