"היא הייתה צריכה להעיף אותו מזמן": הכדורגלן שהכה את גרושתו מצא בת זוג חדשה

מאמיליה ילורנטה
מאמיליה ילורנטה | מסך, אינסטגרם

אחרי מערכת יחסים סוערת במיוחד, שכללה צו הרחקה ועונש מאסר על תנאי, השחקן המוערך התגרש מאשתו ויצא לדרך חדשה: "הפרידה הייתה שאלה של זמן"

(גודל טקסט)

הרכש היקר ביותר בתולדות באיירן מינכן, לוקאס הרננדס, נפרד סופית מאשתו לאחר נישואים סוערים שנמשכו כחמש שנים. המגן בן ה-26 כבר הספיק לחבור לנבחרת צרפת לקראת המונדיאל, ורגע לפני הטורניר בקטאר, הוא התגרש מאמיליה ילורנטה, אשתו המבוגרת ממנו בתשע שנים, וכבר חובק זוגיות חדשה ומתגורר עם יפייפיה אחרת בדירתו השכורה במינכן. 

80 מיליון יורו שילמו הבווארים כדי שהצרפתי יגיע למינכן ובמהלך השנים שהתגורר עם אשתו ושני ילדיו בגרמניה, הזוגיות שלהם עברה טלטלות שכללו ריבים, ניתוקים ודרמות, עד שהחליטו שהגיע הזמן להיפרד. בגרמניה מדברים על כך שגירושים הם לא הנקודה הנמוכה ביותר בחייהם של השנים, שחוו נקודת שפל באביב 2017, כאשר הרננדס היכה בשכרות את אמיליה, קיבל מבית המשפט צו הרחקה ממנה, היא סלחה לו, הם התפייסו, התחתנו, הביאו שני ילדים והיו יחד עד לפני חודשיים. 

בית המשפט הטיל על הכדורגלן עבודות שירות של 31 ימים, קנס של 96 אלף יורו ומאסר על תנאי למשך 4 שנים לאחר שהשתמש באלימות נגד בת הזוג שלו, בעוד שנאסר עליו אפילו לפנות לאמיליה. למרות זאת, הם צלחו את המשבר והחליטו להתחתן בזמנו. "הפרידה הייתה שאלה של זמן" סיפר מקורב לזוג שלא הופתע בכלל שהכדורגלן כבר חובק זוגיות חדשה: "אמיליה הייתה צריכה להעיף אותו כבר מזמן" הוסיף. ב-2018, הרננדס היה אחד מעמודי התווך של הטריקולור בעת זכיית המונדיאל ברוסיה, כך שבנבחרתו מקווים שהאירועים האחרונים לא ישפיעו על הריכוז והיכולת שלו במגרש. אם כן, תבינו מדוע. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי