הספורטאית "הכי סקסית בעולם" חשפה עם מי היא לא תצא לדייט בחיים

ג'יני בושאר
ג'יני בושאר | מסך, אינסטגרם

אחרי שנפרדה מכוכב ה-NFL, הטניסאית שקטפה את "התואר" ב-2018, חשפה את הקשיים שאיתם היא מתמודדת כרווקה: "יש גברים שחוששים להתחיל איתי בגלל שאני מוכרת"

(גודל טקסט)

ב-2018 נבחרה הטניסאית ג'יני בושאר ל"ספורטאית הסקסית בעולם" ומאז היא ממשיכה להצדיק את הטייטל כשלאחרונה היא חזרה לשוק הרווקת. רגע אחרי שחזרה מחופשה מפנקת בבהאמאס, התראיינה הקנדית בת ה-28 לפודקאסט של גולף וסיפרה על הספורטאים שאיתם היא לא הייתה נכנסת למערכת יחסים. "בחיים לא אצא עם טניסאי, זה כמו לצאת עם חברה שלי. זה לא קשור כי כל היום נדבר רק על טניס וזה לא מה שאני מחפשת. לא אוהבת לערבב בין עבודה לבין החיים הפרטיים", הבהירה.

בושאר חזרה לאחוז בטייטל לאחר שנפרדה משחקן ה-NFL מייסון רודולף איתו תחזקה מערכת יחסים של כמעט שנה, והיום יודעת בדיוק מה היא מחפשת בבן הזוג הבא שלה: "אין לי בעיה לצאת עם ספורטאי מענף אחר, רק לא טניסאי. הוא חייב להיות אתלט, מכבד, ושנבטח אחד בשנייה. אני חושבת שביטחון עצמי זה מושך, הוא חייב להיות אדם שכיף לדבר איתו, האישיות הכי חשובה. אחרי זמן מה, המראה דועך, ככה שלהיות החברים הכי טובים ולדעת להצחיק אחד את השני זה הכי חשוב". סיכמה.

עוד סיפרה הטניסאית שבקרוב מאוד נצפה לראות אותה מגיעה לעודד את נבחרת קנדה במונדיאל בקטאר, אולי כבר בהתמודדות הראשונה מול נבחרת בלגיה וסיפרה שלהיות היא בעולם הדייטים זה לא פשוט בכלל. "בגלל שאני מוכרת, זה דבר שיכול להרתיע גברים מסוימים. יש כאלה שחוששים להתחיל איתי. לא פשוט להתסדר עם הלו"ז שלי, אני פתאום יכולה לנסוע לחודש כף שזה יהיה חייב להיות מישהו שיש לו קריירה משלו ויידע להכיל את זה". אמרה הקנדית ולנו במדור יש תחושה שהיא לא תישאר בסטטוס הזה עוד הרבה זמן. נתראה בקטאר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי