"עשינו סקס עד הרגע האחרון": וונדה איקרדי חושפת הכל, ומצהירה: "נשברתי"

וונדה נארה איקרדי
וונדה נארה איקרדי | מסך, אינסטגרם

אחרי תקופה מורכבת במיוחד, אם ילדיו של מאורו איקרדי אישרה כי השניים התגרשו לאחר תשע שנות זוגיות: "לא ציפיתי שהוא יבגוד בי, אבל הבנתי שאנחנו לא חיים באגדה. האווירה בבית הייתה נוראית"

(גודל טקסט)

מערכת היחסים של מאורו איקרדי ואשתו וונדה נארה הסתיימה. אחרי הבגידה במקסי לופס שהסעירה את עולם הכדורגל, תשע שנות זוגיות ושתי בנות, האמון ביניהם נשבר בגלל הבגידה של החלוץ באשתו הפרובוקטיבית. בשבוע שעבר השניים נפשו במלדיביים ונראה היה שהתפייסו, אך מסתבר שהם היו שם בנפרד ואיקרדי התאמץ לעשות הכל כדי שיחשבו שהם אכן ביחד.

בראיון לתקשורת הארגנטינאית, וונדה חשפה את הצד שלה בסיפור הגירושים. היא סלחה למאורו שלה על הבגידה בה, אבל לא הצליחה לשנות את המתח שנוצר ביניהם ואת האווירה שהשתנתה לרעה בבית. "לא ציפיתי שהוא יבגוד בי. מעולם לא הייתה לי סיבה לפקפק", אמרה וונדה והמשיכה: "ואז הבנתי שאנחנו לא חיים באגדה ושדברים מסוימים יכולים לקרות. סלחתי לו על טעות אחת, אבל לא יכולתי לשנות את מה שננגרם כתוצאה ממנה. האווירה בבית הייתה נוראית. לא יכולתי יותר, נשברתי. אמרתי שזה נגמר. עם זאת, אני חייבת לומר שהתעלסנו עד היום האחרון", חשפה וונדה את הפרט האינטימי. 

לאחר הגירושים איקרדי ניסה לעשות הכל כדי להתפייס. הוא מרעיף עליה מתנות, אבל וונדה כבר לא שם: "הוא אמר לי לא לוותר. הלכנו לארוחת ערב, הוא שולח לי פרחים כל הזמן, אבל הוא חי בעולם משלו ואני לא רוצה חיים כאלו", חידדה הסוכנת. לאחר הפרידה וונדה ניהלה רומן קצר עם הראפר ל-ג'נטה, הם בילו יחד כמה "לילות מטורפים" והיא גם הופיעה כאורחת בקליפ החדש שלו. מצד שני, גם מאורו לא נח. החלוץ של גלאטסראיי נראה בחברת השחקנית הטורקית בת ה-24 דברים אוזקאן. 

עם זאת, מעולם לא אושר שמשהו אכן קרה ביניהם. יתכן שלא היה דבר מאחר ואיקרדי ממש מתחנן בפני וונדה שתחזור אליו. בטוח שבעתיד עוד נשמע הרבה על מערכת היחסים בין הזוג המפורסם הזה, שמילא את עמודי הרכילות וכיכב בכותרות בלי סוף בשנה וחצי האחרונות. ולמרות כל זאת, וונדה לא מתכוונת לחזור. "אם אחזור בעוד חודשיים-שלושה, הכל יחזור להיות אותו דבר. שום דבר לא ישתנה", כך סיימה את דבריה הארגנטינאית הפרובוקטיבית שכרגע מחזיקה בסטטוס גרושה בפעם השנייה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי