אחרי שאיתי שכטר סיים את דרכו, מי הכדורגלן שהגיע לקטאר?

איתי שכטר
איתי שכטר | מסך, אינסטגרם

חלוץ הפועל באר שבע סיים את דרכו במונדיאל בתום שבוע מוצלח שבמהלכו ובסיומו הוא זכה לשבחים רבים והבטיח ש"עוד נתראה בהמשך". כעת, שחקן עבר ופרשן בהווה נחת בקטאר אבל למטרה שונה

(גודל טקסט)

אחרי שבוע פורה מאוד בקטאר, נראה שאיתי שכטר הבטיח לעצמו את הקריירה הבאה לאחר הפרישה ממשחק פעיל. חלוץ הפועל באר שבע נפרד סופית מחבריו לפאנל ב"כאן", שכידוע שלחו אותו למונדיאל בתור פרשן ושכטר הוכיח לכולם בבית שהוא "כוכב הטורניר" כפי שכינו אותו חבריו לכר הדשא. החלוץ הוותיק הכניס עניין, צבע וחוש הומור, עשה זאת בחן אופייני. הוא היה כנה ואותנטי, התרגש מכל הכוכבים הגדולים סביבו וגרם לכולנו לחייך בזמן השידורים.  

"כוכב המונדיאל, בלעדיך זה לא יהיה אותו דבר", "אפשר לסגור את המסכים" הגיבו ערן זהבי ומנור סולומון על פוסט הפרידה של שכטר, שסיכם "חגיגה ללא גבולות", אף הבטיח ש"עוד נתראה" וזכה למאות תגובות מפרגנות מכדורגלנים, סלבס ואוהדים. בינתיים, בזמן שהוא נועל את הנעליים וחובר להפועל באר שבע, כדורגלן עבר ופרשן אחר נחת בקטאר – מאור בוזגלו, שכבר עשה את המעבר מכר הדשא לעמדת הפרשן, הגיע מלווה באשתו מירן בוזגלו על מנת לצפות במשחק העצום והחשוב בין ספרד לגרמניה.

הבוזגלוס הגיעו לאליפות העולם בכדורגל כחלק מנבחרת הכוכבים של "קוקה קולה", לצידם שמות כמו גיא הוכמן, דין מירושניקוב, עומרי בן נתן, ליאל אלי ועוד. קולה פירסמה פעילות לקראת הטורניר והזוכים הצליחו כבר לתפוס סלפי עם בוזגלו, איתו טסו יחד כדי לצפות במשחק. אגב, הדרך לקטאר הייתה בדיוק בזמן המשחק החשוב בין ארגנטינה למקסיקו, מזל לבוזגלו וחבריו שלא החמיצו את מסי כובש וחוגג כי בטיסה דאגו לשדר להם את המשחק לייב על מסך ענק. אז אמנם מהיציע ולא מעמדת הפרשן, אבל כדורגלן העבר יזכה גם הוא לקחת חלק באירוע הכי גדול שיש לכדורגל להציע. 

בוזגלו עם הזוכים
בוזגלו עם הזוכים | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי