האוהדת "הלוהטת" התלבשה חשוף מידי? "אפילו הקטארים ביקשו להצטלם איתי"

התלבשה חשוף מידי?
התלבשה חשוף מידי? | Anthony Dibon / Contributor

"אין לי בגדים אחרים בארון", כך הבהירה איוונה קנול שמושכת לא מעט תשומת לב מאז פתיחת המונדיאל במדבר, ודרשה: "תכבדו את אורח החיים ואת הדת שלנו. אני אתלבש איך שמתחשק לי"

(גודל טקסט)

האוהדת הכי מפורסמת של נבחרת קרואטיה, איוונה קנול, מושכת את מלוא תשומת הלב מאז שהגיעה לקטאר. ב-1:4 על קנדה, הופיעה הדוגמנית באצטדיון ח'ליפה עם שמלה בצבעי דמקה אדום לבן כשאפילו הקטארים לא הצליחו להוריד ממנה את העיניים. לפני ההתמודדות, שוחחה עם התקשורת וסיפרה שהופתעה מאד מהחוקים במדינה: "בהתחלה חשבתי שאם המונדיאל יתקיים שם (קטאר), הם בוודאי יאפשרו לנו הכל כדי שיהיה נוח לכל האוהדים ללא שום הגבלה".

איוונה קנול לצד מקומיים
איוונה קנול לצד מקומיים | Matthew Ashton – AMA / Contributor
מושכת המון תשומת לב.  איוונה קנול
מושכת המון תשומת לב. איוונה קנול | Matthew Ashton – AMA / Contributor

איוונה המשיכה: "ושמעתי על החוקים הנוקשים והייתי בהלם. קוד הלבוש אוסר על חשיפת כתפיים, ברכיים, בטן ורגליים. אלוהים אדירים, אין לי בארון בגדים שמכסים את הכל. כעסתי מאוד כי אני לא מוסלמית, ואנחנו באירופה מכבדים את החיג'אב והניקאב, ולכן אני חושבת שהם חייבים לכבד גם את אורח החיים שלנו ואת הדת שלנו. אני קתולית מקרואטיה שנמצאת כאן במונדיאל ואוהבת להתלבש איך שמתחשק לי".

הגזימה? איוונה קנול,
הגזימה? איוונה קנול, | Adam Davy – PA Images / Contributor

ובאמת, אחרי שהבינה שהיא יכולה בפועל לעשות מה שהיא רוצה, איוונה לבשה את הבגד הכי צנוע שלה, שכמובן היה חשוף והיממה את אוהדי הכדורגל סביבה. כשנשאלה אם היא מרגישה שיש סיכון למעצר בגלל בגדיה, אמרה קנול: "אף פעם לא פחדתי מדבר כזה ואני גם לא אתחיל לפחד עכשיו. האם השמלה שלי או הביקיני יכולים לפגוע במישהו? בבקשה תסבירו לי את זה. הפידבקים שאני מקבלת טובים מאוד. אפילו הקטארים בעצמם ביקשו להצטלם איתי, אם הם שונאים ויש להם משהו נגדי, הם לא היו עושים את זה". סיכמה הקרואטית.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי