"מפחיד, הבטן שלי התהפכה": מירן בוזגלו הייתה עדה לאירוע לא נעים בקטאר

מירן בוזגלו
מירן בוזגלו | מסך, אינסטגרם

מאור בוזגלו ואשתו צפו מקרוב במשחק בין ספרד לגרמניה לצד נבחרת הכוכבים של קוקה קולה, אך תקרית לא נעימה במלון העיבה על החגיגה

(גודל טקסט)

את התיקו 1:1 בין ספרד לגרמניה מירן ומאור בוזגלו ראו מהשורות הראשונות של היציע, כאשר השניים הגיעו למונדיאל בקטאר עם נבחרת הכוכבים של קוקה קולה. בין אלו שנבחרו לטוס ביחד עם הזוכים באתגרים היו גם רותם ישראל, גיא הוכמן, עומרי בן נתן, ליאל אלי ועוד. הבוקר מירן שיתפה את 431 אלף עוקביה באינסטגרם בתקרית לא נעימה שהתרחשה בבית המלון בו שהו. 

"לראשונה הרגשנו שנאה כשהבינו שאנחנו ישראלים. איזה פחד", כתבה אושיית הרשת על גבי סטורי בו רותם מספרת בדיוק מה קרה. "יצאתי החוצה לעשות אייטם לתוכנית בוקר, והם כבר מזהים את הצלם של רשת 13 בגלל הסמל. ואיך שנעמדנו אז שני פלסטינים שטוענים שהם ממצרים, והוא אומר לו בערבית: "למה אתה נותן להם לצלם? הם ישראלים, שילכו מפה". החבר'ה של המלון הגנו עלינו ואמרו "הם יכולים לצלם". \בא אליי איזה איש ביטחון של המלון ואמר שהוא פה להגן עליי".

מירן ומאור כבר ביקרו מספר פעמים בדובאי השכנה, אך מירן הבהירה שזה שונה מאוד מקטאר ושאין מה להשוות. על הפחד שחוו והתחושות, הוסיפה מירן: "לא דיברנו עברית ושעברו לידנו עם דגלי פלסטין, שתקנו". השניים עושים את דרכם חזרה לארץ הקודש מלווים בחברים שהגיעו איתם,.

רותם ישראל בסטורי שהעלתה מירן בוזגלו
רותם ישראל בסטורי שהעלתה מירן בוזגלו | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי