לוהט מחוץ למגרש: הג'וב החדש של אייל ברקוביץ'

אייל ברקוביץ'
אייל ברקוביץ' | אור גפן

יש חיים אחרי הכדורגל, ובגדול: אחד מגדולי כדורגלני ישראלי בכל הזמנים נמצא בנסיקה מתמדת ולא מפסיק לעבוד. לירון שרון עם הפרטים המלאים וההתעקשות של "הקוסם"

(גודל טקסט)

בגיל 50, אחד מטובי שחקני הכדורגל הישראלי בכל הזמנים, אייל ברקוביץ', עובד ללא הפסקה. כשהוא כבר שנים מתחזק את תוכניות הרדיו והטלוויזיה שלו ושל אופירה אסייג ומשמש כפרזנטור של סמלת מוטורס ושל סובארו, כעת ה"קוסם" נבחר להוביל את הקמפיין של מותג שעוני היוקרה Rebellion וישמש כשגריר. 

image3 (17) | אור גפן

ברקו הגיע לצילומים וסיפר שיש לו חיבה לשעונים מיוחדים שאין לכל אחד. אמנם הוא לא הכי פעיל ברשתות החברתיות, אבל עם קהל של 42 אלף עוקבים באינסטגרם והרזומה המקצועי שלו, הפך כדורגלן העבר לאחד הכוכבים הכי עסוקים שהגיע מעולם הספורט. ברקוביץ' נבחר בשל דמותו המנצחת, המקצוענית, מתוך רצון לשדר יוקרה ססגונית שקושרת בין הבידור והקלילות שבספורט לבין הישגיות, מוניטין, קריירה ארוכה ומוצלחת והישגים אדירים.

אייל ברקוביץ'
אייל ברקוביץ' | אור גפן

מעבר לאהבה ולאוסף השעונים הפרטי שלו, כדורגלן העבר האגדי הגיע לסט עם מזוודה משלו לאחר שביקש ללבוש את הבגדים שהביא מהבית והיה מאד "קול" ונינוח על סט הצילומים. הוא תיקתק את העיניינים כיאה לברקו והוכיח לכולם מדוע מותגים גדולים בוחרים פעם אחר פעם בו להיות הפנים שלהם. כזכור, בחודש שעבר הוא ובת הזוג שלו, שרון ניר כהן חוו פרידה קצרה, הספיקו לחזור ומאז משדרים יחסים קרובים, כפי שפרסמה שרון בחשבון האינסטגרם שלה. 

אייל ברקוביץ'
אייל ברקוביץ' | אור גפן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי