הסיבה להצלחת נבחרתו? הכירו את "הקמע" של כוכב המונדיאל

אנה פינהו, אשתו של ברונו פרננדש | צילום: אינסטגרם

בת הזוג של אחד ממצטייני הטורניר לא נשארה אדישה להצלחה הגדולה של בעלה, ואף סיפקה הבטחה מעניינת לקראת השלבים המכריעים בגביע העולם

(גודל טקסט)

ברונו פרננדש היה כוכב המשחק אמש (שני) בניצחון פורטוגל על אורגוואי, לאחר שכבש פעמיים, כולל פנדל בדקות הסיום אשר קבע 0:2 והבטיח את הניצחון וההעפלה לשמינית הגמר. הקשר הפורטוגלי בכושר שיא ונראה שבשיתוף פעולה עם כריסטיאנו רונאלדו ושאר החבורה של פרננדו סנטוס, הסיכוי של נבחרתם להגיע לגמר המונדיאל – גבוה בהחלט. שחקנה הנהדר של מנצ'סטר יונייטד זקף את כל הקרדיט לזכותה של האחת שמלווה אותו יותר ממחצית מחייו, אשתו אנה פינהו.

אשת הכדורגלן נשארה במנצ'סטר עם שני ילדיהם, אך דאגה לפרגן לחצי השני שלה בחשבון האינסטגרם שלה, אחריו עוקבים לא פחות מ-125 אלף איש. פינהו אף צילמה את האווירה בבית כאשר בעלה כבש את הפנדל וגרם לה ולילדים לאושר גדול. לאחר ההתמודדות הוא שיתף את הסטורי, הוסיף לב וכתב לה "הקמע", סמל לכך שגם כשאשתו לא איתו היא שולחת לו את המזל. כנראה שזה קשור לעובדה שהשניים מכירים עוד מהילדות, כשחלקו את ספסל הלימודים בבואבישטה, עיר הולדתם. אחרי שנים של ידידות שהתפתחו לסיפור אהבה פוטוגני, ב-2015 השניים התחתנו ונסעו יחד לכבוש את העולם כשפרננדש חתם בשורותיה של סמפדוריה מהליגה האיטלקית. 

אנה נמצאת לצידו ותומכת לאורך כל הקריירה, ונראה שהשנתיים האחרונות מאז המעבר לאנגליה עשו לה רק טוב. היא מיודדת עם אשת הכדורגלן המפורסמת בעולם, ג'ורג'ינה רודריגס, זוגתו של CR7 חברו לנבחרת, והשתיים עוקבות אחת אחרי השנייה באינסטגרם. חוץ ממנה, יש לגברת פרננדש גם עוקבת ישראלית אדוקה, טניה ויטור, אשתו של מיגל ויטור שכמובן נולדה גם היא בפורטוגל. מאז שהביאו לעולם את בתם ובנם, מקדישה אנה את כל כולה לילדים ולבית, וכמובן מתייצבת בכל משחק בית של השדים האדומים. במידה ופורטוגל אכן תטפס ותגיע לשלבים המכריעים בתחרות, היא הבטיחה לקהל העוקבים שלה שהיא תעלה על מטוס ותגיע לקטאר לעודד את בעלה מקרוב. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי