קופלב ולייטרובסקי השיגו את הקריטריון לאליפות העולם

קופלב, לייטרובסקי
קופלב, לייטרובסקי | פטריסיה בן עזרא, איגוד השחייה

השחיינים הישראלים עקפו בקלות את זמן המטרה בתחרות ה-Trials והצטרפו ליעקב טומרקין ומירון חירותי שהבטיחו את מקומם בשבוע שעבר, הראשון עשה זאת למרות פציעה באצבע וחברו קבע שיא אישי של 24.84 שניות

(גודל טקסט)

אחרי ששני שחיינים השיגו את הקריטריון לאליפות העולם בתחרות המטרה הראשונה בשבוע שעבר ברומא, הערב (שישי) הכמות הוכפלה במשחה אחד. זה קרה במסגרת תחרות ה-Trials, ההזדמנות האחרונה לקביעת קריטריונים במשחה 50 מטר גב, בו יהונתן קופלב ומיכאל לייטרובסקי עשו זאת והבטיחו את מקומם באליפות בדרום קוריאה.

בשבוע שעבר השניים פספסו במעט את זמן המטרה העומד על 25.17 שניות, אולם הפעם עברו אותו בקלות. לייטרובסקי הצעיר (שהיה קרוב מאוד הבוקר גם במרחק הכפול) היה זה שנגע ראשון בקיר עם שיא אישי נהדר של 24.84 ש. קופלב, אלוף אירופה לשעבר והשיאן הישראלי, הגיע ארבע מאיות אחריו וחגג גם הוא למרות ששחה עם אצבע פרוקה.

השניים התחבקו ארוכות בסיום במים וזכו לתשואות רמות ממאות הצופים ביציעים במכון וינגייט. "האמנתי שאני יכול לעשות את זה כבר בבוקר. עכשיו שהשגתי את זה, יש פרפרים בבטן", אמר לייטרובסקי בסיום. קופלב התייחס לפציעתו ואמר: "האצבע בסדר, עכשיו המטרה היא להכין אותה לאליפות העולם. בשבוע שעבר פחות הלך, והנה השבוע שיפרתי בחצי שנייה כמעט. ככה זה בספרינט".

עמרו במטרה. קופלב ולייטרובסקי (פטריסיה בן עזרא, איגוד השחייה)
עמדו במטרה. קופלב ולייטרובסקי (פטריסיה בן עזרא, איגוד השחייה)

הצמד מצטרף כזכור גם ליעקב טומרקין ומירון חירותי שכבר הבטיחו את מקומם באליפות העולם. לעומתם, מרקוס שלזינגר (50 מ' פרפר), תומר פרנקל (100 מ' פרפר) ודניס לוקטב (200 מ' חופשי) היו קרובים מאוד, אך פספסו במעט את הקריטריונים בסיום היום הראשון של התחרות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי