גביע העולם בשחייה: הנציגים הישראלים סיימו את דרכם בבודפשט

תומר פרנקל, דניס לוקטב
תומר פרנקל, דניס לוקטב | איגוד השחייה בישראל

תומר פרנקל, מירון חירותי, מיכאל לייטרובסקי ודניס לוקטב לא הצליחו להעפיל למחשה הגמר בתחרותיהם והודחו מהתחרות בהונגריה. המאמן דיוויד מארש יבצע אימונים במרכז המצוינות של איגוד השחייה בסן דייגו

(גודל טקסט)

ארבעת השחיינים הישראלים שלקחו חלק בתחרות גביע העולם בבודפשט סיימו היום (ראשון) את דרכם בתחרות, כאשר תומר פרנקל סיים במקום התשיעי במשחה ל-200 מטרים חופשי, מירון חירותי סיים עשירי ב-50 מטרים פרפר ומיכאל לייטרובסקי עשירי גם הוא ב-100 מטרים גב.

פרנקל עצר את השעון על 1:51.53 דקות, והיה רחוק 41 מאיות מהעפלה לגמר. באותו משחה, דניס לוקטב קבע 1:55.12 דקות וסיים במקום ה-25. חרותי היה קרוב מאוד להעפלה גם הוא, כשסיים ב-24.35 שניות את המשחה ל-50 בפרפר, מרחק 28 מאיות מהמקום השמיני. מיכאל לייטרובסקי קבע 57.66 שניות, 76 מאיות מהגמר.

כעת, יחזרו פרנקל ולוקטב לישראל בשלב זה, בעוד לייטרובסקי וחרותי יטוסו ישירות לארה"ב, שם יצטרפו לאנסטסיה גורבנקו ואנדראה מורז במרכז המצוינות של איגוד השחייה בסן דייגו, תחת המאמן דייויד מארש. כבר בשבועות הקרובים, יצטרפו שחייני נבחרת נוספים לאימונים בסן דייגו, כאשר הראשונות תהיינה לאה פולונסקי ואביב ברזלי. 

מירון חרותי. סיים במקום העשירי (פטריסיה בן עזרא, באדיבות איגוד השחייה בישראל)
מירון חרותי. סיים במקום העשירי (פטריסיה בן עזרא, באדיבות איגוד השחייה בישראל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי