גורבנקו ו-LA קרנט במקום השני אחרי יום התחרויות הראשון ב-ISL

אנסטסיה גורבנקו
אנסטסיה גורבנקו | מאט פוליצי, באדיבות לוס אנג'לס קרנט

ה"דרבי האמריקני" של ליגת ה-ISL, ליגת השחייה הבינלאומית החדשה, נפתח בוושינגטון ולוס אנג'לס קרנט מדורגת במקום השני בתום היום הראשון בתחרות עם 234 נקודות

(גודל טקסט)

ה"דרבי האמריקני" של ליגת ה-ISL, ליגת השחייה הבינלאומית החדשה, נפתח הערב (שבת) בוושינגטון, כאשר בין הקבוצות המשתתפות הייתה גם לוס אנג'לס קרנט, קבוצתה של השחיינית הישראלית אנסטסיה גורבנקו, אותה מוביל דייויד מארש, יועץ העל של איגוד השחייה ומאמן מרכז המצוינות של האיגוד בסן דייגו.

גורבנקו רשמה שני זינוקים למים ביום הראשון של התחרות. ראשית, כחלק מרביעיית השליחות של קבוצתה ל-4×100 חופשי, היא זינקה ראשונה וקבעה 53.66 ש', כשהיא מסייעת לקבוצתה לסיים במקום השישי במקצה. מעט לאחר מכן, שחתה את המשחה ל-200 מטר חופשי, בו רשמה 1:57.67 דקות, שש עשיריות משיא הנוער אותו קבעה בתחרות הליגה הקודמת בבודפשט ומקום שמיני במקצה.

יחד איתה, לוס אנג'לס קרנט מדורגת במקום השני בתום היום הראשון בתחרות עם 234 נקודות, רק חצי נקודה אחרי קאלי קונדורס של כיילב דרסל ולילי קינג. אם הקצב הנוכחי יימשך, הקבוצה מ-LA בדרך להבטיח את מקומה בגמר הליגה שייערך בלאס וגאס בדצמבר, כאשר כזכור, שתי קבוצות אמריקניות ושתיים אירופאיות מעפילות לגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי