אליפות ישראל: בנות הדואט של הנבחרת חשפו את התרגיל החדש

אליפות ישראל בווינגייט
אליפות ישראל בווינגייט | גיא יחיאלי, באדיבות איגוד השחייה

עדן בלכר ושלי בובריצקי, הצמד האולימפי, עשו זאת בבריכה בווינגייט, בין היתר לעיניה של השופטת הבינ"ל הבכירה גבריאלה קובולאק ההונגרייה וזכו לתשואות רמות

(גודל טקסט)

אליפות ישראל בשחייה אמנותית נערכה היום (שישי) בבריכה הלאומית במכון וינגייט. באירוע לקחו חלק כ-300 שחייניות, כולל בריקודי הגאלה המסורתיים. מי שניצלו את הבמה והשיקו את תרגילן החדש הן בנות הדואט של נבחרת ישראל, עדן בלכר ושלי בובריצקי, אשר חשפו את התרגיל לראשונה, בין היתר לעיניה של השופטת הבינ"ל הבכירה גבריאלה קובולאק ההונגרייה וזכו לתשואות רמות.

עדן ושלי, אשר נבחרו כצמד הבכיר אשר ייצג את ישראל בשנה האולימפית על ידי המאמנת הספרדייה אנה טרס, מתכוננות בימים אלו לתחרות הקריטריון האולימפי שתיערך ב-30 באפריל בטוקיו, ועבורן היה זה מבחן חיובי ראשון בדרך ליעד, שהוא כמובן השגת הכרטיס האולימפי. בהמשך, יתחרו בשתי תחרויות הסבב העולמי בפאריס (6 במרץ) וביוון (3 באפריל).

האליפות עצמה נפתחה עם תרגילי הסולו, כאשר מי שניצחה וזכתה בתואר אלופת ישראל היא טלי אוטסרובסקי מעל"ה מזכרת בתיה, עם 79.7388 נקודות. במדליית הכסף זכתה אלינה חלמסקי מהפועל יובלים ירושלים, עם 78.7946 נקודות ושלישית הייתה אריאל נשיא מהפועל יובלים ירושלים, עם 78.3926 נקודות.


אליפות ישראל בבריכה (גיא יחיאלי, באדיבות איגוד השחייה)

בתרגילי הדואט הייתה דומיננטיות של הפועל יובלים ירושלים, אשר זכתה בכל שלושת המקומות הראשונים. בתואר אלופות ישראל זכו ניקול נחשונוב ואריאל נשיא, עם 76.8063 נקודות. במקום השני זכו אלינה חלמסקי ופולינה פריקזציקובה עם 75.8735 נק' ובמקום השלישי שתי ילידות 2006 נטע רובציק וקתרין קונין עם 70.4500 נקודות. 

בנות יובלים ירושלים זכו בתואר גם בתרגיל הקבוצתי עם ניקוד של 75.5794 נקודות, בקבוצה שהורכבה מאלינה חלמסקי, אמילי גרין, אריאל נשיא, ניקול נחשונוב, פולינה פריקזציקובה ושירה מאיר. בכסף זכו על"ה מזכרת בתיה (טלי אוטרובסקי, נוי גזלה, ליה ליפרמן, אנסטסיה פורמן, אלה פרנקל, הגר פרנקל, מישל רפייביץ' ושני שראייזין) עם 70.5373 נקודות ובמקום השלישי קבוצה נוספת של יובלים ירושלים (אביטל פודקופייב, אנה אוסטינובה, אנה שניידר, מיכל פריבורקין, נטע רוביצ'ק וקתרין קונין) עם 67.3637 נקודות

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי