מייקל פלפס יצא להגנת ג'ורדן: "גם אני הייתי מניאק כמוהו"

מייקל פלפס
מייקל פלפס | OLIVIER DOULIERY/AFP via Getty Images

לאחר שצפה ב"הריקוד האחרון", שיאן המדליות האולימפיות בכל הזמנים סיפר כי אגדת שיקגו בולס היווה מקור להשראה עבורו: "רציתי לעשות בשחייה את מה שהוא עשה בכדורסל"

(גודל טקסט)

אין הרבה ספורטאים שהגיעו לגבהים שבהם נגע מייקל ג'ורדן בקריירה. כאלה שהדמות שלהם התעלתה מעל ענף הספורט בו כיכבו. מייקל פלפס, השחיין המוצלח בהיסטוריה שהשיג 23 מדליות זהב אולימפיות, הוא בין המעטים שמשתווים ל-MJ מהבחינה הזו. בראיון ל"יאהו", פלפס הודה כי אגדת הבולס היווה מקור להשראה עבורו.

"בשנים שגדלתי, MJ היה הכל עבורי", אמר פלפס. "זה הבחור שרציתי להיות. רציתי לעשות בשחייה את מה שהוא עשה בענף הכדורסל. לדעתי, הוא שינה לחלוטין והצמיח את הענף לגבהים בלתי נתפסים. בעצם שכפלתי את הקריירה שלי משם".

כמו כולנו, פלפס צפה באדיקות בסדרת הדוקו "הריקוד האחרון, אך בשונה לרוב הצופים, השחיין לשעבר הרגיש קצת כאילו הוא מסתכל במראה. למרות שג'ורדן הצטייר לעיתים כמי שחבריו לקבוצה פחדו ממנו, פלפס יצא להגנתו וטען כי הוא נהג בדיוק באותה הדרך באימונים.

ג'ורדן. היווה השראה עבור פלפס (GettyImages)
ג'ורדן. היווה השראה עבור פלפס (GettyImages)

"אם לנסח את זה בבוטות, כולם אמרו שהוא מניאק. אבל הייתי אומר את אותו הדבר על עצמי. הייתי מניאק כשהתאמנתי כי רציתי לעזור לכולם לוודא שהם מקבלים את אותה הזדמנות שאני מקבל", הסביר שיאן המדליות האולימפיות בכל הזמנים, "כולנו עבדנו יחד כקבוצה. אפילו שזה ספורט יחידני, רצינו את הטוב ביותר עבור השני. אתגרתי אותם. וידאתי שהם מתמודדים באימונים עם לחצים שהם הולכים לפגוש בתחרות".

האם היחס העוין הניב פירות עבור פלפס? ובכן, הוא זכה ב-12 מדליות אולימפיות במשחי שליחים, אשר בלעדיהם כלל לא היה מתקרב לשיא שלו. אז מי שהיה חבר שלו או של ג'ורדן לקבוצה אולי לא נהנה באימונים, אבל סיים את העונה מעל כולם.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי