בעלי מותג ספידו בישראל אירחו בביתם את השחיינים האולימפיים

איריס ואילן בן דרור עם השחיינים האולימפיים | אביב חופי , אורי ורונית

איריס ואילן בן דרור אירחו את הנציגים הישראלים באירוע בו הושקו חליפות השחייה החדשות של החברה לצד החידושים הטכנולוגיים. בין הנוכחים: יעקב טומרקין, מירון חירותי, גל גרומי, מיכאל לייטרובסקי ואנדראה מורז

(גודל טקסט)

איריס ואילן בן דרור, מנכ"לי קבוצת בן דרור, מבעלי מותג ספידו ישראל ומותגים בינלאומיים נוספים, קיימו ערב חגיגי בהשתתפות השחיינים האולימפיים מאומצי ספידו שעתידים לטוס למשחקים האולימפיים בטוקיו בביתם שבביתן אהרון.

באירוע הוצגו חליפות השחייה של ספידו והודגמו טכנולוגיות חכמות שמאפשרות לשחיינים טווח רחב יותר של תנועה ברגליים והופכת את החליפה לנוחה וקלה יותר ללבישה. החידושים הטכנולוגיים הענפים הובילו את ספידו להעניק את המעטפת הטכנולוגית הטובה ביותר לשחייני העלית גם במשקפת התחרותית- Speedo Pure Focus Google. המשקפת מגיעה עם עיצוב היברידי חדש, צורת הקשת החדשה של גשר האף מסייעת להגביר את תחושת הנוחות לאורך כל שלבי האימונים ובכל רגע ורגע בתחרות.

אילן בן דרור, מנכ"ל קבוצת בן דרור, יבואנית ספידו ישראל: "אנו נרגשים, בספידו, לתמוך בשחיינים המובילים בישראל ולהעניק להם את המעטפת הטכנולוגית המתקדמת ביותר בעולם הבאה לידי ביטוי בחליפות השחייה התחרותיות החדשות Fatskin Pure Intent ו-Pure Valor, במשקפת השחייה התחרותית Fatskin Pure Focus וכמובן בכובע השחייה התחרותי המיוחד, המותאם אישית לכל שחיין ומשלים את המבנה ההידרודינמי של השחיין והשחיינית".

השחיינים הישראלים באירוע ההשקה | אביב חופי , אורי ורונית

"היכולת שלנו בספידו לספק לשחיינים בישראל את הציוד הטוב ביותר הקיים בעולם, מאפשרת לשחיינים הישראלים להגיע להישגים חדשים ולפרוץ שיאים חדשים ולהביא כבוד למדינה. אנו גאים להיות הבחירה הראשונה של השחיינים הבכירים בישראל לאורך השנים, מיואב ברוק, טימאה טוט, איתן אורבך, עמית עברי, גל נבו , ערן גרומי , יונתן קופלב ליעקב טומרקין , ולדור הבא של השחיינים הצעירים ומאחלים להם בהצלחה רבה".

שחייני ישראל למשחקים האולימפיים | אביב חופי , אורי ורונית
השחיינים הישראלים לאולימפיאדה | אביב חופי , אורי ורונית

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי