מנכ"ל אינדיאן וולס פרש בשל אמירות פוגעניות

וויליאמס עם מור. צריכות לרדת על הברכיים
וויליאמס עם מור. צריכות לרדת על הברכיים | צילום: AFP

אמר על סבב הנשים: "צריכות להודות לפדרר ונדאל שסחבו את הספורט"

(גודל טקסט)

ריימונד מור נאלץ להתפטר בשל אמירותיו הקשות על סבב הנשים (WTA), כך הודיע היום (שלישי) בעל הטורניר, לארי אליסון. ההודעה הגיע יממה לאחר שמור טען שהנשים רוכבות על הזנב של הגברים, בכל הנוגע לפופולריות הספורט. הוא התנצל מאוחר יותר.

 

הציטוטים הבעייתיים נאמרו ממש לפני גמר הנשים בין סרינה וויליאמס לויקטוריה אזרנקה: "הן ברות מזל. ממש ממש ברות מזל. אם הייתי אישה הייתי יורד על הברכיים בכל לילה ומודה לאלוהים על רוג'ר פדרר ורפאל נדאל בגלל שהם אלה שסחבו את הספורט. זה באמת ככה".

 

 

מור (69), שחקן עבר מדרום אפריקה, היה מעורב ב-29 השנים האחרונות בטורניר בתפקידים שונים. הוא מונה לתפקיד הנוכחי שלו ב-2012. הוא נחשב לאחד האנשים שהפכו את הטורניר לגדול ביותר בסבב, מלבד טורנירי הגראנד סלאם.

 

בושאר. "יש הרבה שחקניות נאות בסבב" (gettyimages)

 

הוא הוסיף לאמירות האלה, אמירה שערורייתית אחרת שציין כי: "אני חושב שיש הרבה – לא רק אחת או שתיים – טניסאיות נאות שמעלות את הפורפיל הציבורי של הספורט. מרגוזה, בושאר, יש הרבה. האטרקטיביות של טניס הנשים עלתה פלאים".

 

"ההישגים שלהן הגיעו בזכות בלי ג'ין קינג, מרטינה נברטילובה, ונוס וסרינה וויליאמס ועוד ספורטאיות גדולות אחרות", אמר לארי אליסון. "כולנו מחויבים להפוך את הטניס לספורט טוב יותר עבור כולם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי