לא עוצר: צפו בג'וקוביץ' זוכה בטורניר רומא

ג'וקוביץ'. שוב אלוף רומא
ג'וקוביץ'. שוב אלוף רומא | צילום: AFP

הסרבי גבר 4:6, 3:6 על פדרר, רשם ניצחון 22 ברצף וזכה בתואר בפעם ה-4

(גודל טקסט)

גם רוג'ר פדרר לא הצליח לעצור את המומנטום של נובאק ג'וקוביץ'. הערב (ראשון) זכה הסרבי בפעם השנייה ברציפות ורביעית בקריירה בטורניר רומא, אחרי ניצחון 4:6, 3:6. 

זה היה הניצחון ה-22 ברציפות של נולה. פדרר שמעולם לא זכה בטורניר בעיר הנצח ינסה את מזלו בעונה בעונה הבאה.  

 

המערכה הראשונה עוד הייתה צמודה. השוויצרי שמר על חבטות ההגשה שלו עד המשחקון התשיעי, אז נולה שבר בפעם הראשונה ומאותו רגע לא הסתכל לאחור. 

במערכה השנייה, ג'וקוביץ' עלה ל-0:3, ומאז פדרר רק  מזער נזקים. אבל בסוף כצפוי נולה זכה בעוד טורניר. אם זה מנחם את השוויצרי אז הוא עדיין מוביל על הסרבי בניצחון אחד – 19:20.  

פדרר לא יכול להתמודד עם הטניס של ג'וקוביץ'  (צילום: AFP)

מערכה ראשונה: 

בחמשת המשחקונים הראשונים כל אחד שמר על חבטות ההגשה שלו. במשחקון הרביעי פדרר התקשה, אבל הצליח להשוות ל-2:2. נולה שמר על חבטות ההגשה ועלה ל-2:3 עם שני דרופ שוטים רצופים. במשחקון התשיעי פדרר היה קרוב לבצע את השבירה הראשונה במשחק, ג'וקוביץ' חזר לעצמו ואחרי שבע דקות במשחקון, עלה ל-4:5. נולה המשיך את המומנטום ביצע את השבירה היחידה במערכה הראשונה, ניצח 4:6 ועלה ל-0:1. 

ג'וקוביץ'. אי אפשר לעצור אותו  (צילום: AFP)

מערכה שנייה: 

פדרר לא הצליח להתאושש מהשבירה במערכה הראשונה ופתח את המערכה השנייה בצורה רעה מאוד. ג'וקוביץ' ניצל זאת, שבר פעם שנייה במשחק, שמר על חבטות ההגשה שלו ועלה ל-0:3. מאותו רגע הסרבי לא נתן לפדרר להתקרב וניצח את המערכה השנייה 3:6. זאת הייתה הפעם הרביעית שהוא זוכה בטורניר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי