סוף הסיפור: צונגה ניצח את דודי סלע 4:6, 1:6, 1:6

סלע. הסנסציה תאלץ לחכות
סלע. הסנסציה תאלץ לחכות | צילום: Gettyimages

רולאן גארוס: הישראלי לא הצליח להפתיע את המדורג 15 בסיבוב השני

(גודל טקסט)

אחרי שגבר על מיכאל קוקושקין בסיבוב הראשון של הרולאן גארוס, ניסה דודי סלע לעשות הפתעה נוספת, הפעם על ג'ו ווילפרד צונגה המקומי (15 בעולם). לצערו הצרפתי היה גדול עליו והמשחק הסתיים בתבוסה כואבת 4:6, 1:6, 1:6.

 

דווקא המערכה הראשונה היתה צמודה כשבתשעת המשחקונים הראשונים כל אחד שמר על ההגשות שלו, אך ברגע המכריע צונגה ידע לשבור את הישראלי וניצח את המערכה הראשונה. בשתיים הבאות היה מדובר בתצוגת יחיד, כשסלע מצליח לקחת רק משחקון אחד בכל אחד מהם.

 

 

סלע, מעולם לא רשם יותר מניצחון אחד בטורניר היוקרתי, הפסיד גם בשני מפגשיו הקודמים עם צונגה.. כעת הוא יחזור לטורנירים קטנים יותר במטרה לצבור עוד נקודות דירוג.

 

צונגה. חוגג את הניצחון (gettyimages)

מהלך המשחק:

 

מערכה ראשונה:

 

שני השחקנים פתחו טוב ושמרו על ההגשות שלהם. במשחקון החמישי השיג הצרפתי נקודת שבירה, אבל סלע הראה הרבה אופי כששמר על ההגשה והשווה ל-4:4. במשחקון הבא שמר צונגה על ההגשה והעמיד את הישראלי עם הגב אל הקיר. סלע פתח טוב, אך הצרפתי השתלט על המשחקון והשיג את השבירה היקרה בדיוק ברגע האמת, 4:6.

 

סלע. נשאר צמוד (gettyimages)

 

מערכה שנייה:

 

המערכה השנייה היתה בשליטה מוחלטת של צונגה. הצרפתי שבר את סלע פעמיים ולקח חמש נקודות רצופות, לפני שהישראלי הצליח למנוע בייגל במשחקון השישי. לצערו זה לא הספיק משום שצונגה שמר על ההגשה ונילקח גם את המערכה השנייה 1:6.

 

צונגה. ביסס דומיננטיות (gettyimages)

 

מערכה שלישית:

 

המערכה האחרונה היתה העתק מושלם של השנייה, כשהמקומי שבר את סלע פעמיים ועלה ליתרון 0:4. אז התעורר הישראלי והשיג נקודות ניחומים, אך לצערו היא היתה האחרונה כשצונגה לקח את שני המשחקונים הבאים וחגג ניצון חלק. 1:6.

 

 

צונגה. הולך הביתה מרוצה (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי