בפעם השישית: סרינה וויליאמס אלופת ווימבלדון

סרינה וויליאמס אחרי הזכייה בווימבלדון
סרינה וויליאמס אחרי הזכייה בווימבלדון | צילום: Gettyimages

האמריקאית גברה 4:6 ו-4:6 על מוגורוסה והשלימה זכייה בכל 4 הגראנד סלאם

(גודל טקסט)

סרינה וויליאמס רשמה היום (שבת) הישג נהדר כאשר גברה 4:6 ו-4:6 על גבריניה מוגורוסה בדרך לזכיה שישית בווימבלדון. בכך, השלימה האמריקאית זכייה בכל ארבעת הגראנד סלאם האחרונים והיא הפכה לטניסאית המבוגרת ביותר שזוכה בגרנאד סלאם (33).

 

האמריקאית פתחה את המשחק בצורה לא טובה ומצאה את עצמה בפיגור של 2:0 בתחילת המערכה הראשונה, אבל התאוששה בהמשך, שברה את ההגשה של הספרדיה וניצחה 4:6 את המערכה הראשונה.

 

המערכה השנייה הביאה איתה דרמה אדירה. וויליאמס עלתה ל-1:5 ונראה היה שהיא בדרך הבטוחה לניצחון, אבל הספרדיה לא ויתרה על זכיה ראשונה בגרנאד סלאם וצימקה ל-5:4. בסופו של דבר זה לא הספיק למוגורוסה, שהפסידה 6:4 במערכה השנייה ונשארה עם המחמאות.

 

מערכה ראשונה
מוגורוסה פתחה את המשחק טוב, שברה ראשונה ועלתה ל-0:2. וויליאמס הייתה קרובה להשיג שבירה במשחקון השישי, אבל הספרדיה לא נבהלה ובעזרת הגשות חזקות עלתה ל-2:4. האמריקאית השיגה את השבירה שחיפשה בהמשך המערכה והשוותה ל-4:4 בדרך ל-4:6 במערכה הראשונה.

 


מוגורוסה. שברה בתחילת המערכה הראשונה (Gettyimages)

 

מערכה שנייה
וויליאמס שברה במשחקון הרביעי ועלתה ל-1:3. האמריקאית שברה פעם נוספת בדרך ל-1:5, אבל מוגורוסה לא ויתרה, שברה בעצמה וצימקה ל-5:4 בסיומו של קאמבק מדהים. האמריקאית התעשתה במשחקון העשירי, שברה את ההגשה של יריבתה בדרך ל-4:6 במערכה השנייה וזכתה בטורניר היוקרתי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי