רומא: צפו בוואוורינקה מדיח את נדאל

ואוורינקה. דרבי שוויצרי בחצי
ואוורינקה. דרבי שוויצרי בחצי | צילום: AFP

השוויצרי יפגוש בחצי את פדרר, בן ארצו. ג'וקוביץ' מחכה לדויד פרר

(גודל טקסט)

טורניר רומא מגיע לשלביו המכריעים כאשר הערב (שישי) נקבעה זהותם של ארבעת העולים לחצי הגמר, כאשר דווקא במפגש האחרון נרשמה הפתעת היום בה סטן ואוורינקה הדיח את רפאל נדאל.

 

השוויצרי לא היה פייבוריט מול הספרדי ולראייה, ערב המפגש, נדאל החזיק ביתרון 1:11 במפגשים הקודמים ביניהם. אך הפעם הסיפור היה שונה, כאשר ואוורינקה צולח מערכה ראשונה צמודה ומותחת שהוכרעה בשובר שוויון (7:9) בטרם הוא פתח מבערים ולקח את הסט השני די בקלות, 2:6. עבור נדאל, הממשיך בקאמבק מהפציעה, מדובר באכזבה נוספת אחרי שהפסיד בגמר טורניר מדריד לאנדי מארי בתחילת השבוע.

 

מוקדם יותר, המדורג מס' 1 בעולם, נובאק ג'וקוביץ', נזקק לשלוש מערכות כדי להתגבר ברבע הגמר על קי נישיקורי היפני (צפו בתקציר). אחרי שהתחלקו בשתי מערכות הפתיחה (3:6 לכל אחד), הסרבי העלה הילוך בסט השלישי ודרס את יריבו בקלות בדרך 1:6. יריבו בין ארבעת האחרונים יהיה דויד פרר שניצח גם הוא בשלוש מערכות על דויד גופן הבלגי 2:6, 6:4, 3:6.

 

פדרר. לא התקשה ברבע הגמר (Gettyimages)

 

בצד השני של ההגרלה רוג'ר פדרר, המדורג מספר 2 בעולם, לא התקשה מול תומאס ברדיך הצ'כי (צפו בתקציר). תוך קצת יותר משעה, השלים השוויצרי 3:6, 3:6 וכעת יחכה לבן ארצו, סטניסלב וואורינקה, בחצי הגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי