אובזילר מונתה לקפטן נבחרת הפדרציה

אובזילר בימים בהם אחזה במחבט הטניס
אובזילר בימים בהם אחזה במחבט הטניס | צילום gettyimages

טניסאית העבר תנסה להוביל את הנבחרת להצלחה בטורניר שיתקיים באילת

(גודל טקסט)

איגוד הטניס הישראלי הודיע היום (שבת) כי טניסאית העבר, ציפי אובזילר, מונתה לתפקיד קפטן נבחרת הפדרציה של ישראל. אובזילר (42) תחליף בתפקיד את קפטן הנבחרת בשלוש השנים האחרונות, עמוס מנסדורף.

 

האתגר הגדול של אובזילר יהיה לנסות להעפיל לפלייאוף של בית 2 בטורניר הקרוב, שיתקיים בפברואר באילת. את הטורניר הקודם סיימה ישראל במקום ה-11 מתוך 15 נבחרות (שתי הנבחרות הראשונות מתמודדות בפלייאוף ההעפלה, ואילו שתי הנבחרות האחרונות מתמודדות בפלייאוף הירידה לדרג ב). זו תהיה הפעם הרביעית בה הטורניר יתקיים בעיר הדרומית.

 

 

הישג השיא של הנבחרת, העפלה לבית העליון, הושג כאשר אובזילר עצמה שיחקה בנבחרת בשנת 2007 בצוותא עם שחר פאר. טניסאת העבר ייצגה את ישראל במשך 16 שנים (2009-1994), וכאשר היא תלתה את המחבט מוקמה ישראל במקום העשירי בעולם.

 

אובזילר מחזיקה בלא פחות מארבעה שיאים בנבחרת הפדרציה: בשיא הנצחונות (51) ובשיא הנצחונות בזוגות (28) היא מחזיקה לבדה, ואילו את שיא שנות ההשתתפות בנבחרת (15) ואת שיא ההתמודדיות (61) היא חולקת יחד עם אנה סמאשנובה. שיא ההתמודדיות אותו חולקות השתיים מהווה גם שיא עולמי.

 

"אני שמחה מאוד וגאה לחזור ולייצג את המדינה", אמרה אובזילר. "אני בטוחה שיש לי הרבה מה לתרום ושמחה לחזור ולהיות חלק חשוב מנבחרת הפד קאפ של ישראל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי