מלכת אנגליה: סרינה שוב זכתה בווימבלדון

סרינה וויליאמס עם גראנד סלאם ה-22 בקריירה
סרינה וויליאמס עם גראנד סלאם ה-22 בקריירה | צילום: Gettyimages

0:2 על קרבר סידר לאמריקנית גראנד סלאם מספר 22, בדיוק כמו גראף

(גודל טקסט)

סרינה וויליאמס זכתה היום (שבת) בגראנד סלאם ה-22 בקריירה, כאשר גברה 5:7, 3:6 על אנג'ליק קרבר בגמר הווימבלדון. האמריקאית רושמת זכייה שביעית בטורניר הדשא היוקרתי בעולם וראשונה לאחר שני הפסדים רצופים בגמרים באוסטרליה ורולאן גארוס. 

 

הגרמנייה בת ה-28, שגברה על סרינה בגמר אליפות אוסטרליה הפתוחה, הציגה טניס מצוין, אך לא יכלה למדורגת הראשונה בעולם, שהשתוותה במספר הזכיות בגראנד סלאם לשטפי גראף האגדית. כעת רק שני תארים מפרידים בין וויליאמס לשיאנית כל הזמנים, מרגרט קורט האוסטרלית עם 24 תארים.

 

 

לאורך כל הטורניר סרינה הציגה טניס ברמה גבוהה ושמטה רק מערכה אחת בשובר השוויון בסיבוב השני. בחצי גמר היא גברה על ילנה וסנינה, הרוסייה, תוך 48 דקות בלבד. וויליאמס בוודאי קיוותה לפגוש בגמר את אחותה וינוס, אך זו נכנעה בחצי גמר לקרבר.

המדורגת הראשונה בעולם, שתחגוג 35 בעוד חודשיים, תוכל להשלים דאבל אישי ולשמוח עם אחותה, כשתעלה מאוחר יותר הערב למשחק גמר הזוגות. האחויות וויליאמס יפגשו בגמר את הצמד הונגרי-קזחי באבוש/שבדובה. 

מהלך המשחק:

וויליאמס פתחה חזק את המשחק ושמרה על ההגשות ללא קושי. מצד שני, קרבר הייתה קרובה להישבר כבר במשחקון ההגשה הראשון, אבל בעזרת יכולת פנומנלית מהקו האחורי הצליחה להישאר צמודה לסרינה. הגרמנייה הייתה קרובה לשבור את ההגשות של וויליאמס במשחקון השביעי, אבל הפעם המדורגת הראשונה בעולם התעלתה ברגע האמת ומנעה מבוכה.

האמריקאית הציגה טניס התקפי וחבטה לא פחות מ-24 ווינרים, לעומת 6 בלבד של קרבר. יחד עם זאת, וויליאמס טעתה לא מעט והצליחה לשבור את ההגשות של הגרמנייה רק במשחקון ה-12 ולנצח 5:7 במערכה הראשונה.





גם ג'יי זי וביונסה קפצו לעודד את סרינה  (Gettyimages)

במערכה השנייה המגמה לא השתנתה: וויליאמס שיחקה התקפי עם המון ווינרים ואייסים. מנגד, קרבר עם הרבה סבלנות ורוגע הציגה משחק מחושב מהקו האחורי עם מינימום טעויות. בסופו של דבר העקשנות של סרינה השתלמה, המדורגת הראשונה בעולם שברה במצב של 3:4 ושייטה לניצחון 3:6 במערכה השנייה ובמשחק כולו.  




סרינה עם הצלחת הנחשקת  (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי