סוק מול פדרר בחצי, גמר ראשון לאלנה וסנינה

| צילום: AFP

אינדיאן וולס: האמריקאי הדיח את נישיקורי. הרוסיה מול קוזנצובה

(גודל טקסט)

ניק קיריוס, שהיה אמור לפגוש הערב את רוג'ר פדרר ברבע גמר האינדיאן וולס, פרש מהטורניר בשל מחלה. לפיכך השווייצרי העפיל אוטומטית לחצי הגמר של הטורניר.

קיריוס פירסם הודעה בחשבון הטוויטר שלו: "לצערי אני לא אוכל לשחק בשל מחלה. בשלב זה אנחנו חוששים שמדובר בהרעלת קיבה. אחרי לילה שלם שלא חשתי בטוב, אין לי מה למכור מול אלוף כמו רוג'ר. 

מספר שעות לאחר מכן נערך רבע הגמר האחרון ונקבע שפדרר יפגוש בחצי הגמר את ג'ק סוק, שהפתיע את קיי נישיקורי בשלוש מערכות, 3:6, 6:2 ו-2:6. מי שהעפילו בנוסף לחצי הגמר הם סטן ואורינקה ופבלו קארנו בוסטה שייפגשו הערב (שבת).

פדרר. 'הרוויח' מקלקול הקיבה של החבר (AFP)

בסבב הנשים הראשונה להעפיל לגמר האינדיאן וולס הייתה אלנה וסנינה, המדורגת 14 שמעפילה לגמר הראשון שלה בתחרות, אחרי שמונה פעמים בהן לא עברה את הסיבוב השלישי. השנה היא גברה בין השאר על אנג'ליק קרבר, ונוס וויליאמס וכעת ניצחה 3:6 ו-4:6 את הצרפתיה כריסטינה מלאדנוביץ' המדורגת 26 בעולם. 

בשנה שעברה וסנינה עוד דורגה בתחתית המאייה הראשונה בעולם וכעת היא תתקרב עוד יותר לטופ 13 ובתור התחלה צפויה לטפס למקום ה-13. איזה שבוע פנטסטי לרוסיה. במשחק הגמר השני סבטלנה קוזנצובה הדיחה את המדורגת השלישית קרולינה פליסקובה הצ'כית, 6:7 ו-6:7, ובכך קבעה גמר בין שתי טניסאיות רוסיות.

It'll be an all- battle on Sunday as Elena Vesnina and Svetlana Kuznetsova meet on Stadium 1 for the Women's Final. #BNPPO17pic.twitter.com/J5kSxbEkvL

— BNP Paribas Open (@BNPPARIBASOPEN) March 18, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי