עוליאל בגמר באוסטרליה: "אשתדל להמשיך ולנצח"

ישי עוליאל. גאווה גדולה
ישי עוליאל. גאווה גדולה |

הישראלי גבר בחצי גמר הנוער על ייבינג וו וישחק מול ההונגרי פירוס

(גודל טקסט)

הישג גדול לטניס הישראלי התרחש הבוקר (שישי) כשישי עוליאל עלה לגמר טורניר הנוער באליפות אוסטרליה כשניצח 4:6, 6:3, 2:6 את המדורג שלישי בעולם וראשון בטורניר ייבינג וו מסין (936 בעולם לבוגרים) בתוך שעה ו-57 דקות. בגמר יפגוש עוליאל את זסומבור פירוס ההונגרי בן ה-17 שניצח בחצי הגמר את הצרפתי קורנטין מאוטאט 3:6, 4:6. בתום המשחק שלו התראיין עוליאל לאתר התחרות ואמר: "אני נרגש מאוד מהעלייה, אשתדל להמשיך ולנצח גם מחר (בגמר)".

 

עוליאל, שזוכה במהלך הטורניר לתמיכה מעשרות יהודים מקומיים, פתח טוב וגילה הרבה אופי כדי לנצח את המערכה הראשונה. בשנייה הסיני התעשת והצליח להשוות. המערכה השלישית הייתה הצגה אחת גדולה של הישראלי וגם עצירה של וו לקבלת טיפול רפואי לא עצרה את המומנטום הגדול שנמשך עד הניצחון. 

 

 

 

ג'אן פוצ'טאר, מאמנו של ישי עוליאל, אמר לאחר המשחק: "שני השחקנים פתחו את המשחק קצת מהוסס, היה לחץ לשחק באצטדיון גדול, אבל לאט לאט שניהם השתחררו והתחילו להציג יכולת טובה מאוד. ההגשות הטובות של ישי עזרו לו לזכות במערכה הראשונה, בסט השני ישי חיפש להיות הגנתי מדי ו-וו שלט בנקודות. במערכה השלישית ישי עשה את ההתאמות, שיחק לכל אורך המערכה מאוד אגרסיבי וזה נתן לו את הניצחון במשחק. זו פעם ראשונה של ישי בגמר של גראנד סלאם, אנחנו מרגישים את התמיכה של הקהל היהודי והישראלי שמגיעים לעודד אותו ותומכים בו לכל אורך המשחק, זה נותן לישי עוד מוטיבציה ועושה את ההבדל. ישי שמח מאוד אבל שומר על ריכוז, אנחנו מאוד מרוצים אולם התחרות עדיין לא הסתיימה. הוא יעשה הכול כדי לזכות". 

 

איש העסקים היהודי-בריטי, דייויד קופר, התומך בטניסיאים ישראלים צעירים, ביניהם עוליאל, אמר בסיום: "אנחנו, ב'נבחרת דוד', תמיד גאים בישי ומאמינים בו וזהו עוד צעד במסע שלנו. אנחנו מאחוריו ומאחורי המאמן שלו ג'אן כל הזמן, ומקווים שהוא יביא הרבה כבוד וגאווה לכל עם ישראל בשבת בבוקר".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי