מארי התקשה, צ'יליץ' שוב הביס, רדאוונסקה עפה

מארי
מארי | AFP

היום השביעי ברולאן גארוס יצא לדרך. הבריטי גבר על דל פוטרו, הקרואטי ניצח את פליסיאנו לופס, דרבי צרפתי ייערך בשמינית גמר הנשים. המשך התחרות נדחה למחר

(גודל טקסט)
היום השביעי ברולאן גארוס יצא לדרך, בו היו אמורים להסתיים כל משחקי הסיבוב השלישי אלא שהגשם שינה את התכניות, וחלק נדחו למחר (ראשון).


בכל הנוגע לגברים, הראשון לשחק היום ולהבטיח את מקומו בשלב הבא היה הקרואטי מרין צ'יליץ', המדורג 7 שלא התקשה ב-1:6, 3:6, 3:6 על פליסיאנו לופס הספרדי בן ה-35. בשמינית הגמר הוא יפגוש את המנצח במפגש בין קייל אדמונד לקווין אנדרסון. 


המדורג ראשון בעולם, אנדי מארי גבר על חואן מרטין דל פוטרו (30) בשלוש מערכות, 6:7, 5:7, 1:6.הבריטי נזקק לשעתיים ו-53 דקות כדי לנצח. הארגנטיני הצליח לשבור בשלב מוקדם, עלה ל-1:3 ושמר על יתרונו בדרך ל-3:5, אבל מארי ניצח שלושה משחקונים רצופים, לפני שנכנס לשובר שוויון דרמטי בו סגר עניין עם 8:10. את המערכה השנייה פתח מארי עם שבירה, בהמשך נגרר ל-5:5, וניצח 5:7. במערכה השלישית דל פוטרו כבר נכנע בקלות, 6:0.


אצל הנשים, אגנישקה רדוואנסקה מפולין (9) הודחה לאחר 6:2, 6:1 מהדהד על ידי אליזה קורנה המקומית – מי שכבר הופכת לתקווה צרפתית בשלבי ההכרעה. צרפתייה נוספת שהעפילה לשמינית היא קרולין גרסיה, ש-4:6, 6:4, 7:9 על סו-ויי הסייה מטאיוואן העלה אותה וסידר דרבי צרפתי. 


עוד אצל הנשים: קרלה סוארס נבארו (21), גברה 4:6, 4:6 על אלנה וסנינה הרוסיה (14). המדורגת רביעית בעולם, הרומניה סימונה האלפ, עלתה לשלב הבא אחרי שניצחה את דריה קסאטקינה הרוסיה 0:6, 5:7. בסיבוב הרביעי תשחק האלפ מול קרלה סוארס נבארו הספרדיה. 


גם קרולין ווזניאקי (12) העפילה לסיבוב הרביעי לאחר שגברה על המדורגת 48 בעולם קתרין בליס 2:6, 6:2, 3:6. לדנית מחכה משוכה גבוהה יותר בשלב הבא בדמותה של סבטלנה קוזנצובה (8).

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי