שרה אראני הושעתה לחודשיים בשל שימוש בחומר אסור

שרה אראני
שרה אראני | Gettyimages

הטניסאית האיטלקיה (בת 30, מדורגת 98 בעולם) נכשלה בבדיקת סמים וספגה עונש קל מכיוון שנטלה את החומר, תרופה של אמה לטיפול במחלת הסרטן, שלא במתכוון

(גודל טקסט)

 שרה אראני, הטניסאית האיטלקיה בת ה-30 שבשיאה הגיעה לגמר הרולאן גארוס ב-2012, הושעתה לחודשיים לאחר שחומרים אסורים נמצאו בדמה.

ההשעיה הקלה הינה בשל העובדה כי אמה של שרה אראני נוטלת תרופה לטיפול בסרטן השד, ושרידים ממנה בשוגג ככל הנראה נצרכו על ידי הטניסאית ואביה באחת הארוחות. אמה ואביה של אראני ערכו גם הם בדיקת סמים כדי להוכיח שצרכו גם הם את החומר אסור מסוג לטרוזול – אביה גם הוא שלא במתכוון, כמובן, מה שמעורר את החשד כי הדבר התרחש על ידי אכילה.

איגוד הטניס העולמי הבהיר כי אין עדויות על כך שמדובר בסם שצרכו בעבר שחקני טניס, אלא מדובר בחומר אסור מכיוון שהחשש הוא שהשתמשו בו בעבר מפתחי גוף.


כדור שנכנס למרק הוביל להשעייתה. אראני (Gettyimages)

אראני בשיאה דורגה במקום החמישי בעולם ובדיקת הסמים בה נכשלה התרחשה בחודש פברואר האחרון, לפני למעלה מחצי שנה. הוועדה מטעם איגוד הטניס הבינלאומי קבעה כי אראני דוברת אמת, גם בזכות התגייסות ההורים שנבדקו גם כן, וקיבלו את הסברה שאחד הכדורים של אמה נכנס שלא במתכוון למרק שהוכן לבני המשפחה. אראני תוכל לחזור לפעילות ב-2 באוקטובר, כשכל התוצאות שלה וההכנסות שלה מתחרויות מה-16 בפברואר ועד ה-7 ביוני מבוטלות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי